21 Aralık 2012 Cuma

Son Postum Olabilir Bu


21 Aralık rivayetleri almış başını giderken bugüne dair yazı yazmasam olmazdı. Dünyanın küçük bir kısmı bugün kıyametin kopmasını dört gözle beklerken, geri kalan kısmı ise oturdukları yerden tüm bu olan biteni izledi ve sürekli olarak yorum yaptı.

Mayalar ve takvimleri bugün için kıyamet kopacak demişti. Hatta az bir kısmı da gene rivayetlerden medet umarak tasını tarağını toplayıp Şirince'ye yerleşti. Şirince'deki Türk esnafı da hiç bu durumu kaçırır mı, hemen olayı kendi lehlerine çevirdiler. Kıyamet şarabı, kıyamet oteli... Adeta kıyamet üzerinden prim yapıp, para kazandılar son bir ay boyunca.

21 Aralık geldiği bugünde ise Maya'ların beklediği o kıyamet kopmadı. Kıyamet kopmadı ama sosyal medyada haftalar boyunca büyük yaygaralar koptu. Herkesin kıyamet hakkında söyleyecek illa ki bir sözü vardı. Sabah programları ve haber bültenlerinin ise haftalardır 21 Aralık ile gündemi meşgul etmesini saymıyorum bile.

Bana göre ise pek farklı bir gün olmadı bugün. Ders çalıştım, kitap okudum, televizyon izledim. Tabii ister istemez sosyal medya ve medyadaki bugünle alakalı trajikomik olayları da takip etmeden duramadım. Onun dışında günlük hayatıma her zamanki gibi devam ettim.

Günün son anlarına geldiğimiz şu dakikalarda ise oturup bu yazıyı yazdım. Neme lazım, son söz olur belki diye.


3 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

Son postun olmadığı için mutluyuz :))
Sevgiler

Victoor dedi ki...

israfil sur'a üflemedi.

SmG dedi ki...

Zaten mayaların beklediği ve iddia ettiği bir şey de değilmiş ki, adamların takviminin son günüymüş ama o gün kıyamet kopacak gibi bir söz söylememişler bile belki de canları orada bırakmak istemiş kim bilir :)