13 Şubat 2013 Çarşamba

Kendimce 14 Şubat Kutlaması



Yaklaşık on gündür firma ve markalar tarafından sevgililer günü kampanya, mikrosite, mail ve indirim goygoylarıyla başınızı şişse de ben de kendimce bugününüzü kutlamayı bir borç bildim kendime.

Tek gün sevmenin değil, bir ömür boyu sevebilmenin marifetten sayıldığı günümüzde herkesin 14 Şubat'ını kutluyorum.

Sevgilisi olmayanlar ise bugün fazla insan içine karışmamasını tavsiye ediyorum zira ben de sevgilisi şuan asker ocağında (pek acıklı oldu bu tabir) biri olarak özlemimi içime gömüp, evimde oturmayı düşünüyorum.

Kalpli balonlar, kurabiyeler, çikolatalar, rengarenk çiçekler, aynı giyinen çiftler, sarmaş dolaş çiftlerin kol gezdiği bu günde sevgilisi olan ve de üzerine üstlük yanı başında olanların da haline şükretmesini ve imrenilen kategoride yer almanın tadını çıkarmasını diliyorum.



4 kişi ahkam kesmiş:

Ferhat Bayram dedi ki...

yine yanlizin yarinda yalnizim

Selnur Güneş dedi ki...

dünyanın en gerzek günü. sevgilim varken de kutlamak, kutlayanlarla alay ederdim. benim için hüçbir özelliği yok, herkes için özelse. bir yalnız olarak yalnızlıgı kutlayabiliriz ancak :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

KIZILGIN, sevgilin varken kutlamamanız daha güzelmiş bence. Demek ki her gününüz birbirinizin kıymetini bilerek geçiyormuş. Ama bazı kişiler için gerekli bile olabilir bugün. Özellikle de evli çiftlerin evliliğin monotonluğuna karşı farklı bir şeyler yapmaları için bahane yaratan güzel bile sayılabilecek bir gün.

Kelebeğin Hisleri dedi ki...

SEVGİYLE KALALIM, HEP MUTLU OLALIMM :)
Evdede olsak sokaktada olsak hep bir yerlerinde hayatımızın sevilecek insanlar vardır illa sevgilin olması şart değil sevdiklerinle güzel bir günün daha olsun yeter :))