8 Şubat 2013 Cuma

Sinemasal Aktiviteler



Sınavlardan başımı alamıyorum gene bu ara. O sebeple hızlıca son zamanlarda gittiğim iki sinemadan bahsedeceğim bu yazımda sizlere.

İlki Şahan Gökbakar ve Ezgi Mola'nın baş rolleri paylaştıkları film olan 'Celal ile Ceren'. Film sevgiliyle gidilesi filmler arasında yer alıyor. İçinde bol miktarda kıskançlık barındıran ilişkileri de içeriyor diğer bir yandan. Her çift kendinden bir şeyler bulabilir. Bazı sahneleri abartılı bulsam da içinde Şahan olduğu için fazla yadırgamıyorum. Üç adet Recep İvedik serisinin etkisinden de olabilir tabii bu. Bir de Koçtaş marka ve ürün konumlandırmasını epey abartmışlar. Beyninize işleniyor marka film boyunca. Hala gitmeyenler için 14 Şubat için iyi bir alternatif, değerlendirin derim.

İkinci film ise 'Hükümet Kadın'. Hem komedi hem de dramı içinde barındıran film gerçekten etkileyiciydi. İçinde verilen mesajlar da cabası. Demet Akbağ'ın 'Vizontele' filmindeki performansını hatırlattı biraz da bu film bana. Doğu ve batı arasındaki yaşam standartları arasındaki fark ve cinsiyet ayrımcılığı üzerinde epey durmuşlar. 60'lardaki askeri darbe ise ele alınan diğer konu. Özetle hakkını vermişler hem filmin, hem de oyunculukların.

Filmleri izlemeyenler için fazla ipucu vermek istemesem de aralarında bir seçim yapacak olsam 'Hükümet Kadın' derim. Zira 'Celal ile Ceren' in sıradan romantik komedilerden bir farkını göremedim ben. Şimdilik benden bu kadar. Şimdiden iyi seyirler.



0 kişi ahkam kesmiş: