4 Ağustos 2013 Pazar

Üç Büyük Şehir


Bu aralar üç büyük şehir arasında takılıp kaldım. İzmir'de oturuyorum. Erkek arkadaşım ise iş dolayısıyla İstanbul'a gitti. Askerden sonra bu kez iş mevzusu mesafeler ördü aramızda. Benim ise Ankara'da işe girme ihtimalim var. Ayın sonunda gireceğim mülakata bağlı. Türkiye'den İletişim Fakültesi mezunlarından başvuran 10 kişi çağrılırken ben de bu listeye girmeyi başarmışım. Ama gerisi ne olur şu an için muamma. Belki de ilerisi için Ankara yolları görünecek, şuan için bilmiyorum. Ankara'ya çok küçükken bir kere gitmiştim. Gitmedim bile desem yeri hatta. Hafızamda hayal meyal. Şu an bana yabancı bir şehir, apayrı bir yer. Hoş İzmir'e ilk geldiğimde de hissettiklerim aynıydı. İnsanoğlu her koşul ve her yere alışıyor. Bekleyip görmekte yarar var. 



8 kişi ahkam kesmiş:

Ferhat Bayram dedi ki...

zor bi durum yaa

ama benimde bu sehirleri gorme hayalim var bu taraftan bakarsam olaya :)

Unknown dedi ki...

Ankara güzeldir ama İzmir'den sonra biraz yavan kalabilir bazı konularda ama yine de güzeldir :)) Bu arada mülakat için bol şans ;)

Leah dedi ki...

Ahh, bu süreçleri birlike yaşıyoruz gerçekten. Şehirler farklı ama yaşananlar hemen hemen aynı. Erkek arkadaşın askerden gelmiş galiba, benimki hala askerde. Gelince o iş bulacak. Ben iş arıyordum, buldum sıra onda. İnşallah darısı da senin başına olsun Ayşenur. Hayatın ne tarz fırsatlar çıkaracağını bilemiyoruz. Belki de kısmetin Ankara'dadır. Bol şans diliyorum mülakatında.

Creat dedi ki...

Güzel blog. Kolay gelsin.. Benim bloğuma da beklerim.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Herkese iyi dilekleri için çok teşekkürler. Kısmetin nerede bizi bekleyeceği belli olmaz tabii. Mülakat ve sonrasını yazacağım zaten mutlaka blogta. :)

Unknown dedi ki...

hayırlısı neyse inşallah o olur takma kafana herşey gönlünce olu inş. :) bu arada bende bloguma beklerim

çiço dedi ki...

sana iyi bayramlar :)

Okul dedi ki...

Bloğunuzu cok beğendim sizide beklerim http://ebubekiragbaba.blogspot.com/