22 Temmuz 2014 Salı

Nişana Geri Sayım

Daha önceki yazımda hayatımda olumsuzlukların yanında güzel havadisler de olduğunu dile getirmiştim.  Malumunuz yılbaşına sürpriz bir başlangıç yapmış, evlenme teklifi almıştım. Şimdi ise sıra bu havadisin devamını açıklamaya geldi.

Akabinde asıl zor level olan baba ile erkek arkadaşın kaynaştırılması kısmını güzel bir şekilde atlatarak ise büyük bir oh çektim. Ardından ise nişan tarihi belirlendi ve hazırlıklar başladı. Nişanı ev içerisinde (anneanne evi) mütavazi bir törende gerçekleştirmeye karar kıldık. Salon tutmak, abartılı salon kıyafetleri giymek gözümüze gereksiz gibi göründü. Gönüller bir olduktan sonra.

Ardından alışverişler başladı. Öncelikli olarak gecenin yıldızı ve ömür boyu bizim parçamız haline geleceğini tüm kalbimle dilediğim alyanslarımızı seçtik. Ve alyanslarımızı Osmanlı'dan bugüne birçok çifttin hayatını birleştirme kararlarında onların en büyük yardımcısı olan Tarihi Kapalıçarşı kuyumcularından almakta karar kıldık. Nişan alışverişi aslında beklediğimden de kolay oldu. Çünkü erkek arkadaşımla zevklerimiz birbirine çok yakın. Bu da karar sürecimizi epey bir kısalttı. Önceden de kafamızda birçok şey belirli olduğu için sancısız bir şekilde bu kısmı atlattık. Ardından alyansın yareni olacak olan nişan tepsisi ve makasını İzmir Kemeraltı'ndan aldım. (Dip not: Kapalıçarşı'da tepsi fiyatları epey uçuk, o nedenle hem zevkime hem de bütçeme göre tepsiyi gene kürkçü dükkanım olan İzmir'de buldum.)

Gecenin diğer teferruatları olan o gece giyilecek kıyafetler ve diğer tüm ayrıntılar ise geçtiğimiz günlerde alındı ve bir kenara kondu. Hazırlıklar neredeyse tas tamam. Nişan ise bayramdan sonra gerçekleşecek. Şimdi ise geri sayım yapıyoruz. Nişandan sonra havadisleri ise buradan bildireceğim. Tüm sevenler tez zamanda kavuşsun diliyorum. Bizim içinse hakkımızda hayırlısı.



7 kişi ahkam kesmiş:

sdsss dedi ki...

şimdiden hayırlı olsun...

Myna dedi ki...

Ne tatlı telaslar bunlar :)
Hakkınizda hayırlısı çifte bayram gibi bir şey bu :))

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Allah gönlünüze göre versin. Hayırlısıyla tamamına erdirsin. :)
Bende kısmetse yakında nişanlacağım ama tarih yok daha. Müstakbel görümcem doğum yapacağı için onu bekliyoruz.
Şimdiden mutluluklar dilerim.
Nişan alışverişi beni korkutuyor. Yüzük olayı tamam da, diğerleri. :)

nana dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun ömür boyu mutluluklar :)

Unknown dedi ki...

Allah tamamına erdirsin canım zor kısmını atlatmışsın bence :)

Sevgiler
Sevilay Uçak

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mutlulugunuz sonsuz olsun simdiden tebrik ediyorum..

Adsız dedi ki...

Nişan için salon tutmayı ben de abartılı buluyorum,en güzel yakınlarla ev ortamında olması,daha samimi hem (:
Mutluluklar! :*