9 Ağustos 2014 Cumartesi

Bir Nişan Töreni


Önce bayram akabinde söz artı nişan. Her şey hayal ettiğim(iz) gibi gerçekleşti. Bilhassa nişan... Arzuladığımız insanlar eşliğinde, sade ve güzel bir törenle gerçekleşti nişanımız. Saçım, makyajım, pastamız, alyanslar her şey hayalimizdeki gibi gerçekleşti. O akşam için misafirlere ufak bir hatıra olarak düşündüğüm kokulu pembe güllü sabunlar ise beklediğimden daha fazla sevildi. Herkes mutlulukla attılar çantalarına. Sabunları internette uzun araştırmalar sonucunda Büyülü Sabunlar'dan ısmarladım. Şuradan sabunlara ulaşabilirsiniz. Siz de özel günleriniz için aile ve dostlarınıza farklı bir hediye düşlüyorsanız, mumların yaratıcısı Büyülü Sabunların ürünlerini kesinlikle tavsiye ediyorum. Tabii firmanın İzmir'de yer alması tercih etme olasılığımı daha da arttırdı.

Nişan sonrası ise artık sağ parmağımda yüzük, ilişkinin bir seviye daha ilerlemesine tanık olmaya başladım. İşin en güzel yanı ise karşındaki kadın/adamla bir hayat geçirebilme fikrinin kafada daha net ve şüphe götürmez hale gelmeye başlaması ve birlikte bu yolda daha sağlam adım atabilmenin mutluluğu. 3,5 yılımıza yarın girerken aşkın ilk üç yıl sürdüğünün büyük bir yalan olduğunu söyleyebilirim. Aksine aşk tanıdıkça katlanarak artıyor. Tabii bu hem sizin hem karşındakinin ilişki boyunca atlattığı dönemeç ve süreçlere birlikte direnebilme gücünüzle de alakalı. Her zorluk ardından daha kenetleniyor insan birbirine.

Muhtemelen sizler de Facebook üzerinden bolca nişan ve düğün davetiyelerine ve albümlerine  maruz kalmışken olayı fazla uzatmak istemiyorum. Ben bile bu süreçten geçerken olayın civcivlendirilmesine içi bayılanlardanım. Her şey tadında güzel. Hakkımızda hayırlısını diliyor, yazıma son veriyorum.


3 kişi ahkam kesmiş:

^Mila^ dedi ki...

Tebrikler, mutluluklar dilerim ^^
Sabunlara da bayıldım. Not ettim hemen bir kenara :)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Allah tamamına erdirsin hayırlısıyla. :)
Bir ömür mutluluklar..

MM. dedi ki...

allah tamamına erdirsin! çeyiz yazılarını da görmek isterim şahsen:)

benim bloguma da beklerim, sevgiler..
ceyizsandigimdakiler.blogspot.com