29 Aralık 2014 Pazartesi

2015'iniz Kutlu Olsun!


Her sene adetimdir geçen yılı bloğumda uğurlarken gelecek yılı da güzel dileklerimle bloğumda karşılamak. Bu sene de yeni yıl yazısını es geçmek olmazdı.

Geçtiğimiz bir sene içerisinde iyisiyle kötüsüyle birçok şey yaşandı. Bloğum ise bu anların en yakından ve en samimi şahidiydi. Öğrencilikten çıkıp yaşamıma kendimce yön vermeye çalıştığım bu zamanlarda yeri geldi bana en doğru gelen şeyi yaparak, hata yaptım. Yeri geldi en isabetli kararı verdim ve kendim için hayırlı olandan yana bir karar kıldım. Mutlu oldum, yerli yersiz güldüm. Mutsuz oldum, yersiz yere kendimi hüzne boğdum. Ama kendim için en iyisi olacağına her zaman inandırdım kendimi. Ben bu sene umutluydum. Her şeye rağmen ben bu sene bolca da mutluydum.

2014'te aşk ve sevdiğim adam namına ilk adımlarımı atarken 2015'te ise hayallerimi süsleyen beyaz panjurlu işimin peşindeyim. Önümüzdeki yeni yılda ise değerini bileceğim ve değerimi bilen insanlara emek harcayacağım, sevdiğim insanların sevgisine doyacağım, umutlarıma bir adım daha yaklaşacağım ve yerli yersiz sıkıntılara en az kafa yoracağım sağlıklı bir sene olsun istiyorum. 2015 geçmişimde geçen en kötü günümü dahi aratmasın diliyorum.

Şuan ise bu yazımı merak edip okuyan, okudukça kendini bulan ya da bulmayan, kendisi için en iyi dilekleri kelimelerimin içinde arayan senin de yeni yılın kutlu olsun. İyiyi ve huzuru barındıran bir yıl peşini bırakmasın, hüzün ve kötü duygular ise arkasına bakmadan senden uzaklaşsın.

Şimdiden iyi seneler.





2 kişi ahkam kesmiş:

istanbullukokosh dedi ki...

Mutlu seneler :)

Beyaz Sardunya dedi ki...

Size de mutlu yıllar...