5 Mayıs 2015 Salı

Fikrimühim ile Toni&Guy Tecrübem


Bugüne dek birçok saç ürünü markası kullansam da İngiliz markası olan Toni&Guy'ı hiç tecrübe etme şansım olmamıştı. Diğer yanda hep aklımın bir kenarında deneme isteği vardı. Geçtiğimiz haftalarda ise FikriMühim Toni&Guy markasının şekillendirici saç spreyi, esnek tutuşlu (sabitleyici) saç spreyi ve saç pudrası üçlüsünü denemem için adresime yolladı. Ben de böylece uzun süredir istediğim fırsatı elde etmiş buldum. Toni&Guy markasına ait üç farklı seri bulunuyor. Bunlar kalın telli, ince telli, düz, dalgalı saçlara göre farklılık gösteriyorlar. Özellik olarak ise Casual doğal görünüm sağlıyor, Classic nostaljik saçlar yaratmaya yardımcı oluyor. Glamour gösterişi seven kadınlar için ışıltılı saçlar yaratmaya yardım ederken, Creative serisi de sıradışı saçları sevenler için hazırlanmış bir seri. Saçlarım cinsi ince telli olduğundan ve doğal saçları sevdiğimden bana Casual serisi uygun görülmüş.

Kısaca ürün tecrübelerimden bahsetmem gerekirse. Casual üçlüsünden bana en kurtarıcı gelen ürün Toni&Guy saç pudrası oldu. Saçlarım daha önce de bahsettiğim gibi ince telli olduğundan ne yazık ki çok çabuk kirleniyor. Bu pudra sayesinde gün içerisinde saç kirlenmelerine karşı saçlarım bir kaç saat fazla idare edebiliyor. Özellikle de çalışan veya öğrenci olup gün içerisinde toplantı, sunum, ders ve benzeri durumlarda saçlarınız kirli görünümünden uzaklaşıyor. Gelelim deniz tuzu etkili Toni&Guy şekillendirici spreye... Bu sprey sayesinde gün içerisinde saçlarımın sönük durmasını engellemiş oldum. Spreyi sıktıktan sonra saçlarım daha dolgun ve hacimli bir hal aldı. İçeriğindeki deniz tuzu sayesinde de saç diplerimde rahatlama sağladı. Son olarak Toni&Guy esnek tutuşlu saç spreyinden bahsetmek istiyorum. Bu sprey saç sabitleyici özelliğe sahip. Gün içerisinde saçınızın şekli ya da fönü bozulmasını istemiyorsanız bu ürün tam size göre. Diğer saç sabitleyici spreylerden farkı ise saçı daha yumuşak bir şekilde şekillendirebilmesi. Ürünün benim açından tek olumsuz yanı saçım ince telli olduğu için bu ürün ben de kirlenmeyi her sprey ve köpük ürünlerinde olduğu gibi hızlandırdı. Ama bu çoğu saç ürünleri kullandığımda gerçekleştiğinden olayı saç cinsime bağlıyorum. 

Özetle Toni&Guy markası beklentilerimi karşılayan Casual ürün üçlüsü ile takdirimi kazandı. Hem FikriMühim'e hem de Toni&Guy markasına bu deneyimi bana yaşattıkları için çok teşekkür ederim. Son olarak mevsim geçişlerinde #sacinmuhim aman ihmal etme! Almak isteyenler ise ürünü Beymen, YKM ve Watsons'lar da bulabilirler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın.

4 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

hepsi de tam ihtiyaç ürünleri, harika

Kızsal Şeyler dedi ki...

Spreyi kullanıp memnun kalmamıştım ben diğerlerini denemedim. Bilgilendirme için teşekkürler ♥

Unknown dedi ki...

Merhaba takibindeyim bana da beklerim
http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

Adsız dedi ki...

Merhaba... Sizi yeni açılan Moda ve Güzellik sitemize davet edebilir miyim acaba :)
Gelmenizden mutluluk duyarım. Görüşmek dileğiyle :))
Modaland - Moda Platformu