27 Aralık 2011 Salı

PTT'ye Talim

2012'e dair öyle çok şey söylendi ki. Atom bombasının dünyaya çarpması, tüm hayvan türlerinin tükenmesi, küresel ısınmanın son noktaya varması. 2012 adında filmi bile çekildi, Amerikan rüyası 2012'de neler olacağını yıllar öncesinden gösterdi bize.


Şimdi bakıyorum da herkes sabırsızlıkla 2012'yi bekliyor. O kadar rivayetin üzerine nedir bu sabırsızlık çözebilen var mı? Yılbaşının yaklaşmasıyla yılbaşına dair reklamlar, dört bir yanda mekan fiyatları (normal fiyatının en az 3 katı), facebookta çam ağacı üzerinde arkadaşlar tarafından taglenmek (bu ana kadar daha başıma gelmedi bereket) falan. Ayrıca kırmızı donlar, çekilen milli piyangolar, iş yeri veya okul ortamında yapılan yılbaşı çekilişleri. Herkeste bir heyecan, bir mutluluk.

Geçtiğimiz gün bir sitede 2011'in nasıl geçtiğine dair bir ankette çoğu kişi "zorlu bir yıldı" seçeneğini seçmiş. Tahminim o ki, ister 2012 gelsin, ister 2013 insanların gelen yeni bir yıla karşı değil bu mutlulukları, her gelen yeni yılın getireceği günlerin iyi geçeceğine dair umutları onları sevindiren. Hiç bir zaman dörtlük dörtlük hayat süremesek de en azından bu sene "umut ettiklerimizin bir kısmını yaşayalım, hiç olmadı bir adım yaklaşalım" temennileri geçiyor benimse aklımdan.

Şurada az gün kalmasına rağmen her sene olduğu gibi bu sene de bir planım yok. İşin ilginç yani bu sene sıfır heves var içimde. Yılbaşı gelse nolacak, kapitalist düzenin aleti olmayalım oturalım evimizde modundayım tam olarak. Bu gidişle bu sene de PTT adıyla nam salan pijama, terlik, televizyon üçlüsüyle klasik bir yıl olacak gibi. Zamanımı televizyonda haftalar öncesinden çekilen ve yılbaşını kutlayan insan taklidi yapan sanatçıları izleyip, facebook ve twitterda benle aynı kaderi paylaşan insanların paylaşımlarını okuyarak "yalnız değilim lan" diyerek ve cips, çerez ve türevleri abur cuburları yiyerek geçecek bir de. Ayrıca bir yerlere gidip de bunun ilanını facebook ve twitterda duyuran kişilerin duyurularını denk gelmek var tabi. Gecenin tadı tuzu yılbaşı oyunlarını unutmamak gerek. Belki ekstradan biraz amorti ardında da tombala. PTT'yle hayat, oh ne rahat :)


6 kişi ahkam kesmiş:

biricitconsungunlugu dedi ki...

:))) bende pttcılerdenım,evde rahat bı sekılde gecırmek daha guzel,umarım herkesın dıledığı gıbı guzel bır yıl olur 2012,2011de bı yurusunde gıtsın artık :)))

sevgıler.

^'^ Mila ^'^ dedi ki...

Ay evet ben de ptt'ciyim :) Sırf yılbaşı diye dışarı çıkıp bisürü para saçmanın ne anlamı var, normal zamanda çıkıp eğlenmek daha mantıklı, hem ben çok kalabalık falanda sevmem ki.. Ptt iidir iidir :)

barlasb dedi ki...

doğruya doğru zaten bu sene tüm okullar bu gençler eğlenmesin diye yılbaşı ardına finalleri dizmişler yeni yazılarla yeni bir yıla girmek en güzeli ;)

Günlük Ayracı dedi ki...

Dediğin gibi bi umut var içimde yeni yıla karşı. Önceki yıllar pek bi laylaylom idim bu zamanlar, bu yıla kıyasla. Bu yıl buruğum biraz daha.
2008: Annemle evde PTT.
2009: İki arkadaşımla ordu doyururmuşçasına yemek yapmak ve içmek, yemeklerin ve içkilerin bol bol artması.
2010: PTT, youtube, blog.
2011: Eğer olursa iki ayrı davetten birine katılabilmek. Evde oturmak istemiyorum. Fütursuzca para harcamak istiyorum normalde 3-4 liraya satılan bi kutu bira için. Ha bi de sabahakarşı onu arayıp "Ağzına sıçayım senin, yeni yılın kutlu olsun." demek istiyorum.

Vale ♥ dedi ki...

Happy New Year, may 2012 bring you all you wish - love, happiness and luck !!! <3
Fashion and Cookies
Follow Fashion and Cookies with Bloglovin
Fashion and Cookies on Facebook
My Twitter

bay tükancı dedi ki...

PTT`yle hayat, oh ne rahat :)

2012 güzel geçer umarım.