18 Aralık 2011 Pazar

2012'ye Dair Bir Mim

Yeni takipçilerimden biricit geldiği gibi beni de mimledi sağolsun. Her sene sorulmasa bile takip edenler bilirler gireceğimiz her yeni yıl için dileklerimi yazarım ben. Bu mimde bir nevi bahanem oldu.

Mimin konusu: Yeni yıldan istediğimiz 12 şeyi,sınırsız bir seçim hakkına sahip olarak yazıyoruz.

İşte 2012'ye dair dileklerim..

1) Sağlık: Sağlık olmayınca önüne dünyalar serilse gözün görmüyor malum. O yüzden 2012'ye dair ilk dileğim hem kendimin hem de sevdiklerimin bu senede sağlıklarının yerinde olması.

2) Okul: Bu sene okulum bitiyor ve mezun oluyorum. Okulda dair dileklerimden biri iyi bir ortalamaya sahip olarak ve hafızamda üniversite yıllarıma dair güzel anıların kalması.


3) Yüksek lisans: Okuldan sonra istediğim üniversitede alanımla ilgili yüksek lisans programına dahil olmak ise bir diğer dileğim.

4) Aile: Sevdiklerimin en başta da ailemin bu sene de yanıbaşımda olması ve beni desteklemesi.

5) Aşk: Geçen senenin başlarında hayatıma dadanan aşk, bu sene de hiç yakamdan düşmesin inşallah.

6) Açıköğretim: Bir cesaretle ikinciye bulaştığım açıköğretim macerasının 3. senesini hayırlısıyla atlatayım.

7) İş: Okul bitince / hatta bitmeden de olabilir,işe girmek. Part time, full time farketmez. İçime sinsin yeter.

8) Gezmek: Görmek istediğim öyle çok yer var ki. Umarım bu sene farklı yerleri görme şansı bulabilirim.

9) Dostluk: Sevdiğim arkadaşlarım ve dostlarımla bu sene de iyi zamanlar geçirmek de dileklerimden bir diğeri.

10) Blog: Daha fazla yazma şevki, ilham perisi ve bunun yanında gani gani izleyicim olsun istiyorum.

11) Pikap: 2,3 aydır deli gibi uygun fiyata pikap bulmak istiyorum. Bu sene pikap alayım (hediye bile olur ;)

12) Mutluluk: Her yeni güne mutluluk ve moral ile uyanmak ise en son ve en önemli dileklerimden.

Başlarken 12 dilek nasıl dolar ki ya derken, yazmaya başlayınca o kadar çok şey geldi ki aklıma. Şimdi sıra dilek hakkımı kime devrettiğimde..

Kısaca FD

Volante mimlendiniz.

6 kişi ahkam kesmiş:

Blogger Bolat dedi ki...

Blog için yazdıklarınıza aynen katılıyorum. İçimizdeki yazma aşkının adıdır blog.

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

Umarım istediğin tüm dileklerine kavuşursun :)

Volante dedi ki...

teşekkürr ederim ^_^
güzel bir yıl geçirirsin umarım :) ay bende de hala pikap,gramafon,daktilo merakı var.Bi gün alıcam onlardan!

Adsız dedi ki...

keyifli bir mim olmuş, umarım dileklerin koşulsuz şartsız olur :) fotoyu çok sevdim bu arada.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Tüm iyi temmeniden bulunanlara sonsuz teşekkürler, umarım bu yıl herkesin istediği gerçekleşir. :)

Pinecone Stew dedi ki...

Have a Wonderful Holiday Season !