14 Temmuz 2009 Salı

Üstün Başarı Ödülü Verin Bana

Neden mi,? Çünkü yazın ortasında ağır bir gribe yakanma başarısını elde ettim ve 2 gündür sürünmekteyim. Elimde kağıt peçetem, önümde ilaçlarım ve silmekten aşınmış kıpkırmızı burnum, yatak döşek yatmaktayım. Ayrıca boğaz ağrısı ve hapşuruk. Umarım en yakın zamanda iyileşirim. Zİra yazın ortasında hastalık hiç çekilmiyor hele de İzmir sıcaklarında.


2 kişi ahkam kesmiş:

stickman dedi ki...

bol bol c vitamini. tabi bunun için biraz şans lazım bu mevsimde, 2 ay öncesinden buzdolabında kalma ilk günkü gibi portakal bulup suyunu içerek son anda bir yaz hastalığı faciasının önüne geçtim ben. zordur yazın hasta olmak iyi bilirim. hele ateşlenmek daha bi beter oluyo. geçmiş olsun ayşa.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bende aksine gece yarısı buzdolabındaki soğuk gazozu kafaya dikmekten ötürü bu hale geldim :( ama şimdi biraz daha iyiyim aldığım ilaçlar sağolsun :) tabi sende çok sağol stickman :))