30 Nisan 2011 Cumartesi

Eve Gelen Misafir Hanım Teyze

Annemin uzun zamandır tanıdığı bir arkadaşı geldi geçen gün bize. Hala da bizde, ne zamana kadar kalır faili meçhul. Annemden yaklaşık 10 yaş büyük olmasına rağmen annemden oldukça farklı. Bir kere misafir hanım teyze tam bir bilgisayar bağımlısı. Kendisine yeni laptop almış, sabahlara kadar internette fink atıyor. Annem ise o esnada televizyondaki dizilerle haşır neşir tabi. Neyse ki annem klasik Türk annesi türüne mensup. 'Bu akşam benim dizim' var klasik cümlesini sarfeden familyadan. Misafir hanım teyze nette sürekli okey oynuyor hatta bana facebook hesabı aldırdı iki gün önce. Çokta sevdi facebooktaki videolarını izliyor, sürekli onlara gülüyor. Bunun yanında bir de telefon bağımlılığı var. Sürekli kızı ve eşiyle konuşuyor. Hem de gece yarıları falan. Benim mi içim geçmiş misafir hanım teyzenin mi ruhu genç çözemedim. Misafirhanım teyzenin maceraları şimdilik bu kadar, devam mı gelir mi bilinmez... Bekleyip görücez.





6 kişi ahkam kesmiş:

SmG dedi ki...

ben de uzun zamandır düşünüyodum, biz ki ömrünü bilgisayar başında geçiren gençlik, yaşlandığımızda nolucak diye. böyle bişey oluruz herhalde ama bu teyze çağ ötesi olmuş biraz. postçağizm (fütürizm diyolarmışmış)

Adsız dedi ki...

Bence misafirhanımteyzenin ruhu bayağı bir genç. Kendimden utandım. :))

Unknown dedi ki...

benden de geçmiş kardeş :))

Profösör dedi ki...

ilginç bir paylaşım bu..

Pinecone Stew dedi ki...

WONDERFUL blog !!!

SindireLLa dedi ki...

bize hiç böyle misafirler gelmiyor yaa hepsini elinde danteli kapıyı çalıyorlar. BEnde istiyorum...Eğer sen sıkıldıysan bize gönder:)