11 Haziran 2011 Cumartesi

İncir Reçeli

'Bana birşeyi sevme hakkın vermediler, ben de incir reçelini sevdim.'

'Sana dokunmak, tüm kelimeleri yakmak gibi...
Sana dokunmak tüm insanları affetmek gibi...'

'İncir reçeli' filmini izlediğimde beklentilerimden çok farklı bir film ile karşılaştım. Konu olarak beğensem de işleyiş olarak abartılı bulduğumu söylemeden edemiycem. Mantığın sınırlarını zorlamışlar pek de olmamış gibi. Etkilendiğim sahnesi ise duraktaki öpüşme sahnesiydi. Bir de filmin hakkını veren yukarıdaki iki replik.





3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

çok tavsiye edildi. şimdi filmi gidip aldım. izlerim bu gece

ysm. dedi ki...

Konusu beni de çok şaşırttı.Başları bana sıkıcı gelmişti,bir de ben filmin konusunu hiç bilmiyordum,öğrendiğim de kısa bir şok geçirdim ve sonunu sırf merakımdan izledim.Etkilendim de açıkcası,hatta uzun zaman sonra ilk defa ağladım diyebilirim. (:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ysm,evet bende bilmiyordum. Bana en matıksız gelen şey filmdeki büyük yanlış anlaşılmaydı,pes dedirtti bana. Bir de sonunu daha farklı hayal etmiştim, boşlukta kaldı.