14 Temmuz 2011 Perşembe

Nazarlara Geldik


1 haftadır üzerimizde büyük nazarla var departman olarak..

Ben gelmeden önce çalışanlardan birinin ayağı burkulmuş izne ayrılmış.

Bu hafta gazetenin servisiyle görüşmeden dönerken araba kaza yaptı ve 2 kişi yaralandı. Biri hafif sıyrıklarla atlatırken, diğerinin kolu ameliyata alınacak kadar kötüydü.

Bugün ise gene 1 kişi midesinden rahatsızlandı.

Sabahın köründe gene sapık psikopatın teki bana tebelleş oldu. Zar zor kurtuldum kendilerinden. (bu fiil şuan aklıma nerden geldi inan hiç bilmiyorum.)

Şuan departmanda sağlam 3 kişiyiz. Duvarda asılı Posta gazetesi posteri yerine büyük nazar duası mı assak acaba gibi dahiyane fikirlerimiz var ..







4 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

dua oku . Dikkat et kendine :) cepten ilk yorumum bu hadi hayırlısı :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen dua okumayı geçtim kurşun döktürmek gibi aktiviteler soyunucam bu gidişle. Bu arada telefondan ilk yorumunu benim bloguma yapmanda gururlandırdı beni :D çok sağol

FFatiHH dedi ki...

ıyi yapmışsın :) tehlike bu kadar yakınında gezerken kendini kollamalısın elbette :) sen de benim ilk 3 izleyicimden biriydin. Unutmam :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bilinçli izleyicisin vesselam :))