24 Ocak 2012 Salı

Tatilden 1

Okul geçen hafta cuma günün nihayet bitti. Ama tatile sevinmeye fırsat daha yeni yeni bulabiliyorum. Son bir aydır annem, erkek arkadaşım, okuldaki proje grup arkadaşlarımın hemen hemen hepsinin gripten kırılırken bana bir şey olmamış, olmazda sanıyordum. Meğer mikroplar pusuya yatmış beni bekliyormuş. Cuma günü kaptım hastalığı, o gün olan sınavıma nasıl girdim, hangi şuurla cevapladım hiç ama hiç hatırlamıyorum. Sınavdan çıkar çıkmaz kendimi okulun revirine attım. İğneyi yedim ve az da olsa kendime geldim. Ertesi günlerde ateş, öksürük, şiddetli boğaz ağrısı ve hapşurmakla geçti. Bir geldi, pir geldi virüsler yani.

Evden birkaç gün çıkamayınca kendimi televizyon dizilerine ve kadın programlarına verdim mecburen. Saba Tümer, Melek, Esra Erol canmış falan.

Ama hasta olmanın bir güzel yani (ya da kötü) gerçek dostlarını ve sevenlerini tanıma imkanını sana vermesi. Çünkü hastayken sadece onlar merak ediyor seni.

Tatilimin ilk haftasından şimdilik aklımda kalan bunlar.. Arkası yarın..



2 kişi ahkam kesmiş:

Polyanna dedi ki...

Canim gecmis olsun dikkat et bu zamanlar virüsler cok dolasiyor etrafta :S. Kendine iyi bak bu ara blogunda basarilar:)

Polyanna (buyumeyencocukk.blogspot.com)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

İyileştim şükürler olsun ki. Fena geldi, tez gitti anlayacağın. İyi dileklerin için ise çok sağol :)