22 Kasım 2011 Salı

333 De ve Gülümse

An itibariyle 333. izleyicim oldu. Her ne kadar bumerang yarışmasında biraz da olsa heveslenip finalist olarak seçilemesem de... Halbuki reklamcıinsankisisiyle ne hayallerimiz vardı. Oscar ödülüne katılmış hatun edasıyla Hiltonda salınarak sahnede finalist olmanın büyük gururunda bahsedecektik, kısmet değilmiş demek ki napalım..

Ama bu yarışma sonucu elbetteki beni yazmaktan alıkoyamaz. Hele ki yazılarımı severek okuduklarını dile getiren dostlarım, onun yanında 333. tane takipçim de varken. Yarın iki tane vizem var sözde ama ben bu yazıyı yazıyorum. Çünkü tutamadım kendimi. Polyanna havasındayım, az şey mi 333. tane izleyicim var. Durmak yok, yola devam :)


6 kişi ahkam kesmiş:

reklamcıinsankişisi dedi ki...

yarın senin için de Hilton'da salınıcam tatlım gözün arkada kalmasın. intikamımızı alıcam söz^_^

birtutamkekik dedi ki...

nice 333.izleyicilere tatlım:)
sen bizim oscar ödüllü bloggerımızsın gönlümüzdee:)
yüreğimizin kırmızı halılarında salınıyorsun zaten her daim:)
vizelerinde başarılar tatlım:)
sevgilerimle...
:))

ayşa dedi ki...

reklamcıinsankişisi, şuan blog törenindesin eminim bebişim. Gelişmeler sende haberlerini bekliyorum :)

birtutamkekik, iyi temmenilerin için çok sağol canım. Tüm övgülerine layık olmaya çalışıcam. Sana da çok sevgiler. Beklerim hep ;)

sJ dedi ki...

ben çok sevdim blogunu, bak çoktan 340 olmuşsun bile boşver sen bumerang ı daha çook ödül var önünde bence :) sevgilerr

ayşa dedi ki...

teşekkür ederim blogumu beğendiğine sevindim çok. Haklısın en başta bumerang ödülüm yok ama sen (siz) varsın o yüzden daha ötesine de ihtiyacım yok zaten. :)

niyazi karaca dedi ki...

site gerçekten ilginç takibe aldım senide beklerim

özellikle tasarım çok iyi

http://www.domainsiz.net/