26 Kasım 2011 Cumartesi

ALES Gelir Hoş Gelir



Muzdarip olanlar bilirler. Yarın sabahın tatlı köründe ALES sınavı var. Benimde çoğu kişi gibi bir yanım, hayatının sınavı değil ya nolacak. Hiç yapamazsam Mayısta olana tekrar girerim, ölüm yok ya ucunda diye sıradan ifadelerle avutuyor. Diğer yanım ise fazla olmasa da gene çalıştın sayılır bu sınava. O yüzden ilk girişinde hallet de kurtul bu stresten diyor. Öyle karışık ruh hallerindeyim yani.




Şimdiye kadar bu kadar temkinli hiç bir sınava girmemiştim. Maşallah her şey yasak. Çanta yok, kalem yok, silgi yok, saat yok, cep telefonu zaten hiç yok. Açıköğretime sınavına bile elimi kolumu sallaya sallaya giren ben alışkın değilim böyle durumlara. Üstüne üstlük sınav yerini de evime en uzak mesafeye vermişler sağolsunlar.

Şuan tek isteğim şu sınava bir an önce girip kurtulmak. Benim gibi sınava giren tüm arkadaşlara başarılar dilerim. Zihin açıklığı versin Allah herkesciklere. :)


9 kişi ahkam kesmiş:

hera dedi ki...

Başarılar dilerim :)

FFatiHH dedi ki...

Nasıl geçti çocuk ☺geçmiş ola.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hera, sağol canım. Geçti de kurtuldum allahtan

Kısaca Fd, valla sözeller fena değildi de mat 1'i yetiştiremedm ya. (sözel alandan tercih etcem) Bakalım nasip kısmet :( sen girdin mi?

FFatiHH dedi ki...

Yok hazırlanmadm ama hedefimi belirledim kesin girmem lazım.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hmm bencede akademik kariyer düşünmesen bile mutlaka girmek lazım. :) deneyim deneyimdir. :)

FFatiHH dedi ki...

Düşünüyorum ben. Bakalım hayırlısı. Hepimiz için.

Adsız dedi ki...

Canim basarilar dilerim, insallah kolay gecer!! : )

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

teşekkürler sınav geçti bile :) kolay geçtiği söylenemez ama umarım kimse benim gibi sınavı yetiştirememiştir diye umut ediyorum son çare :)

milky dedi ki...

Ahh ales ahh o günlerden geçtim ama önce o benim bir üzerimden geçmişti.

umarım sonuçlar istediğinden de iyi olur.