10 Temmuz 2012 Salı

İzmir'de Popüler Olmuşum Meğersem


Her ne kadar aklımda 2 gün öncesine kadar ödül maceramızın devamını derleyip, yazmak olsa da hesapta olmayan olaylar cereyan etti geçtiğimiz günlerde. İzmir'de olanlar bilirler. 3 ay önce, henüz daha açılmadan İzmir'in en büyük alışveriş merkezi olduğuna dair namı yürüyüp giden, ardından ise açılışıyla İzmir'lilerin beklentilerini fazlasıyla karşılayabileceğini ispatlayan bir alışveriş merkezi açıldı. Adı Optimum Outlet. Hatta içinde bulunan buz pateni pisti, çocuk oyun alanları, her damağa uygun yeme-içme mekanları, sinema salonları ve sayısını kestiremediğim giyim, aksesuar ve ev eşyaları mağazalarıyla buraya yaşam merkezi demek daha doğru olur.

Geçtiğimiz hafta etkinliğin düzenlenmesine aracılık eden Ezgi hanım bana ulaşarak İzmir'de en popüler 10 blogger için Optimum Outlet'te bir tanışma toplantısı gerçekleştireceklerini söyledi. Bu bloglar arasında ise "Aktüel blog" kategorisinde en popüler benim blogum seçilmiş. Ardından bu kez Optimum Outlet'ten davetiyem mailime ulaştı. Bu fırsatı kaçırır mıyım, geleceğimi söyledim tabii ki. İzmirli bloggerların arada toplandıklarını biliyordum ama bu toplantılara bugüne kadar dahil olamamıştım. Bu benim için bulunmaz bir fırsattı.

Ardından pazartesi günü söylenen saate hem Optimum Outlet yöneticileri ve diğer on blog yazarı arkadaşımla  kahvaltının düzenlendiği Optimum Outlet'in en üst katındaki Kule Cafe'de buluştuk. Gitar eşliğinde ve binbir itinayla hazırlanmış kahvaltımızı ettik. Diğer yandan ise Optimum Outlet hakkındaki görüşlerimizi yöneticilerle paylaştık. Adana, Ankara ve İstanbul'da daha önce açılmış olan Optimum, 3 ay içerisinde İzmir'liler için bulunmaz bir nimet haline gelmiş bile. Öğrenci emeklisi bir insan olarak her keseye uygun ve binlerce çeşide sahip mağazaların toplandığı bir yer cennet değilse nedir! Ama itiraf etmeliyim ki cinsiyetimin kadın olmasıyla alışverişe olan düşkünlüğümün paralel olduğu doğrudur.

Kahvaltıdan sonra ise bu kez on blog yazarı ve Ezgi hanımla birlikte Optimum Outlet turu yaptık. Dükkanlara girdik, çıktık, giydik, çıkardık, talan ettik. Turumuz bittiğinde ise bu kez Özsüt'te ağırlandık. Geldi çaylar, kahveler, gitti sohbet ve öneriler. Günün ardından ise Optimum Outlet tarafından çam sakızı çoban armağanı günün anısı olan küçük hediyelerimizle alışveriş merkezinden uğurlandık.

Özetle, ileride asla unutmayacağıma emin olduğum ve kendimi ayrıcalıklı hissettiğim bir gün oldu. Optimum Outlet yöneticilerinin güleryüzü ve bizi değerli kıldıklarını her dakika hissettiren ileri düzeyde hassasiyetleri içinse ayrıca teşekkürü bir borç bilirim. Yanısıra bugüne katılmıyla renk katan blog yazarı arkadaşlarıma ise ayrıca teşekkürler.

İşte etkinliğe katılan İzmir'den 10 blogger;

darkolive style


Günün fotoğraf albümü için: Facebook hesabım ve "Optimum Outlet'in Düzenlediği İzmirli Bloggerlar Toplantısı" albüm




5 kişi ahkam kesmiş:

Unknown dedi ki...

Ne guzel yazmissin zevkle okudum.hepinizle tanistigima cok memnun kaldim.okadar tatlisinizki hepiniz.8ulusmalarin devami gelir umarım ben cok keyif aldim :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Çok sağol bende çok memnun kaldım. Bencede arada yapmalıyız kesinlikle. :)

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel :)


tebrik ederim bu arada :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Teşekkür ederim. :)

Saadet dedi ki...

tebrik ederim:)