7 Şubat 2010 Pazar

Romantik Komedi

Uzun zamandan sonra bugün sinemaya gittim. "Avatar" cevabını beklemeyin benden. O da güzeldir, hakkını yememek lazım ama ben "Romantik Komedi" adlı filme gittim.

Filme ilk olarak ön yargıyla yaklaşmadım değil, klasik Türk'lerin yaptığı komedi filminden ne olur ki anlayışına sahiptim bende. Ama gidince hiç de fena olmadığını düşündüm.

Hollywood filminin içinde yerli komedi de yoğrulmuş ve ilk defa "Çılgın Dershane" tarzında esprileri bel altından başka hiçbir şey olmayan filmlerle karşılaştırıldığında hayli başarılı bile denebilir. İzlerken kızlar kendini Zeynep, Esra, Didem yerine rahatlıkla koyabilirler. Ben kendimde Esra'yı gördüm mesela.Reklam ajansında çalışmanın hayali, aşktan yana yüzü gülmemek, sessiz ve sakinliği vesaire. Yani sözün özü bu aralar sinemaya gitmek için iyi bir alternatif olan yerli yapım bir film. Tavsiye edilir.





1 kişi ahkam kesmiş:

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

afiş kapağı tam yabancı romantik komedi filmleri gibi olmuş değil mi :)) hatta ben ilk gördüğümde öyle sanmıştım :))) bende merak ediyorum bu filmi bakalım ne zaman giderim :)