4 Şubat 2010 Perşembe

Ve Dört Gözle Beklenen Sömestr Tatili Gelir

Evet sevgili blogseverler, nihayetinde bugün finallerimiz bitti ve tatilimiz başladı.

Yuppi, yehuu, heyooo bla bla...

Her ne kadar son sınav çok parlak geçmese de (gerçi hep öyle olmaz mı zaten.) Sonuç olarak artık bir dönem bitti. Fiziken olmasa da zihnim oldukça yorgun. Derslerin hepsinin sözel ve ezber olduğunu düşünürsek şaşırmamak lazım buna tabi.

*Pazartesi günü YAFA'nın toplantısı varmış. Halbuki Bandırma'ya gidecektim. Ama bir toplantıyı daha sallarsam onlarda beni gruptan sallayacaklar diye korkumdan dolayı gideceğim. Grupta metin yazarıyım ama ortalarda yokum bir enteresan durumlar. İşin kötü yanı ise Mart'ta reklam projesi yetiştiricez ama daha ortada hiçbir şey yok. Nasıl yetişicek hiç bir fikrim yok açıkçası.

*"Yemekteyiz"e sardım bu hafta. Sınavlar vardı ya her şeye sarabilitem vardı bu yüzden. Afrikalı adamcağız ise idolüm. Kendini bir türlü ifade edemeyen enterasan bir tip.

*Cuma günüde "Fair Factor Extreme 2" başlıyacakmış, izlemek lazım, kaçmaz!

*Son olarak metroda giderken yanımda bangır bangır müzik dinleyenler ne dinlediklerini anlamak için pür dikkat kesiliyorum. Size de oluyor mu öyle?




1 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Benim de dikkmatimi çekiyor bu yaşımda nedense. Ama kitap okuyanların kitapları bir gazete kağıdıyla kaplıysa bir garip oluyorum. Entelektül bir gizemin içinde buluveriyorum kendimi. Ben de iletişimciyim. Ama geçlerin umut verici projeleri beni heyecanlandırır.