26 Eylül 2010 Pazar

Sen Alırsın Ben Bakarım, Para Harcarsam Ben Yanarım

Bugün Günce adlı arkadaşımla buluştuk. Onun amacı alışveriş benim amacım ise bir arkadaşıma hediye almaktı. Annem tarafından gitmeden önce yeteri miktarda alışveriş yapmamam ve her şeyim olduğu konusunda (herşeyin ölçüsü nedir ki!) şartlandırılarak buluşma yerine yollandım.

Hediyeyi daha önce düşünüp araştırdığım için karar vermekte pek de zorlanmadım. Size de tavsiye ederim. Elinizin altında internet gibi cevher varken, sosyal forumlarda insanların görüşlerinden faydalanarak en uygun hediyeyi alabilirsin. Arkadaşım enstrüman (ney) çaldığı için arşivinde bulunması gereken (belki de vardır bilmiyorum ama ) bir albüm satın aldım ve beğeneceğini umut ediyorum. Aklıma tişört geldi ilk önce ama sonra düşündüm ki sevmediği bir renk alırsam yada hoşlanmadığı tarzda birşey kendi giymek mecburiyetinde hissetmesin. Çocuğa hediye vericem diye zulüm yapmaya gerek yok. Hediyenin iyisi kötüsü de olur ne yazık ki. İyi olduğunu ise fiyatı değil, aldığın kişinin ilgi alanına ve beğenisine ne kadar uygun olduğu belirler benim gözümde.


Her neyse koca gün boyunca arkadaşım bir şeyler buldu. Sürekli denedi ve ben de bekledim. Üstüne üstlük gezerken yanımızdan arkadaşımın ayrıldığı en son sevgilisi yeni kız arkadaşıyla el ele geçince, arkadaşımın alışveriş duyguları daha da kamçılandı ve dükkanlarda heba olmak kaçınılmazdı artık. Tam kendimizi kaybetme esnasında bende bir yüzüğe aşık oldum ve kendime engel olamadım aldım (tamamen ileride pişmanlık yaşamamak adına). Sonuç olarak yorgun argın evime döndüm. Yarında okulum açılıyor, bana başarılar dileyin.




4 kişi ahkam kesmiş:

Kürksever dedi ki...

Hani yüzüğün fotoğrafı?!? Belki biz de aşık olucaz, değil mi!

French Oje dedi ki...

başarılar dileriz ki!

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

@Coşkun Hürsel aynen yok yüzüğün fotosu falan sonra sizde aşık oluyosunuz =)

@French Oje; Frenchim Ojem çok sağol =)

sophie'nin dünyası dedi ki...

başarılar, kolaylıklar, sabah kolay uyanmalar, karda kışta okula gitmeye az üşenmeler...