16 Ocak 2011 Pazar

Oldum Renga Rengarenk

Dün yeni bir blog keşfettim. Blog sahibi Madame Pumpkin ve sayfasında yazdığı mimi de havada kaptım. Mimin teması renkler hatta "hayatının renkleri" mimi. Şimdi gelsin sorular ve yanıtlar...


En sevdiğin ve en çok kullandığın renk?
En sevdiğim renk lila, en çok kullandığım renkler ise siyah, gri ve beyaz.

En sevmediğin ve "kulanmam" dediğin renk?
Petrol yeşili dışında yeşil rengini pek sevmiyorum, sarı rengini de aynı şekilde.

En sevdiğin renk kombinasyonu?
Tartışmasız siyah ve beyaz, mor ve pembe, limon sarısı ve siyah uyumunu seviyorum.

Makyajda en çok kullandığın tonlar?
Gözümle aynı tonlarda kahverengi ve tonları kullanıyorum genelde. Fondöten de tercihim kahve rengiden yana. Ruj olarak pembe ve pembe tonlarını seviyorum.

Giyimde en çok kullandığı tonlar?
Tercihim genel olarak koyu renklerden yana. Siyah, kahverengi, beyaz ve gri.

Dekorasyonda en çok kullandığın tonlar?
Lila duvarlar bunun yanında siyah ve beyaz tonlara hayır demem

Saç rengi konusunda beğendiklerin - beğenmediklerin?
Uzun süre kızıl saçını kullandım artık saçımın doğal rengine yakın kahverengi kullanıyorum. İlerisi içinde koyu karamel rengi düşünüyorum. Esmer insanlarda platin sarısı saç rengini sevmiyorum, gerçekten kötü duruyor.

Oje renklerinde kullandığın renkler?
Kırmızı, bordo, pembe tonları ve beyaz. (french)

Bu mim yazmak isteyen herkese gitsin ama yazmadan önce mimi aldığınıza dair mesaj bırakın lütfen. 


0 kişi ahkam kesmiş: