15 Ocak 2011 Cumartesi

"Aşk"a Başlamak

Final tatiline bugün itibariyle girmiş bulunmaktayım. Daha ders çalışma moduna giremedim, ders notlarını çıkartma ve derlemeyle uğraşıyorum henüz. Bütün bunların yanında uzun zamandır okumak istediğim ama ancak fırsatını bulup ancak aldığım kitap Elif Şafak'ın "Aşk" adlı romanına başladım. Kitabı almadan önce yavan bir aşk öyküsü beklediğimden kitabı okumaya başladığımda kitaba adını veren "aşk" kelimesinin bugün herkesin dilinden olan sıradanlaştırılmış "aşk" kelimesinden çok farklı ve derin anlamları da içinde barındırdığını anladım ve bu önyargımdan dolayı da kızdım kendime. Henüz yarısına gelmiş olmama karşın hikayeden oldukça etkilendim diyebilirim. Kitabı bitirince size 40 kuraldan en etkilendiklerimi ve kitabın tamamı hakkındaki düşüncemi yazacağım.


Son olarak...
Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde, ya da dışındasındır, hasretinde.





1 kişi ahkam kesmiş:

Rahime.T.E dedi ki...

İnsanı çok farklı yerlere götüren bir kitap, hele o kırk kuraldan öyleleri var ki kesinlikle her insanın hayatında olmalı.