2 Şubat 2011 Çarşamba

Yol Arkadaşıma İthafen

Bugün en yakın arkadaşlarımdan biri olan Duygu için hep beraber önce yemek yedik ve ardından bir yerlerde birşeyler içmeye gittik. Duygu önümüzdeki dönem Erasmusla Belçikaya gidiyor. İlk yurtdışı deneyimi ve bunu Erasmus aracılığıyla gerçekleştirdiği içinde gerçekten çok şanslı. Hem kendi geliştirmesi hem de kariyeri için en güzel deneyimleri yaşama şansını elde eden nadir insanlardan biri de aynı zamanda.


Adı gibi Duygulu Duygu. Kendide bunu söylüyor hep. Ailesinden ilk ayrılışı, yuvadan ilk uçuşu, bu yüzden buna dair bazı endişeleri var. Ama bu sıkıntının onu en fazla 1 ay süreceğine adım gibi eminim ben. Çünkü ben Duygunun duygusallığının arkasında çok güçlü bir kız olduğunu biliyorum. Kanatlarını açacak ve uçmayı öğrenecek, ardından uçmanın tadına varacak... Ve de kendi ayakları üzerinde durmanın mutluluğuna...

O benim yol arkadaşım tüm bunların yanında. Çekilmez metro yolculuğunu, çekilir hale getiren nadide kişi. İstanbul gezisi, ispanyolca dersleri birçok yerde beni yalnız bırakmayan, birşey anlattığımda tüm samimiyetinle beni dinleyen çok iyi bir arkadaş, kadim dost.

Onun gibi olmak isterdim ama ne yazık ki onun kadar cesaretli olamadım hiç bir zaman. En güzel yaşında olduğun ve üniversite yaşamını kaç defa tadacağın düşünülürse kaçırılmıycak bir fırsat, birçok şeyi göze de almaya değer.

Ve son olarak, Duyguya iyi yolculuklar diliyor ve önüne gelen bu fırsatın her anının tadını çıkarmasını gerektiğini ona herkes gibi bende tavsiye ediyorum. Yol arkadaşım iyiki varsın, seni seviyorum...




4 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Fırsatlar herkese doğar. Sana başka bir imkan v e başka bir fırsat doğacaktır. Buna şaşıracaksın. Bu arada ben ed reklamcı ve gazeteciyim. Şimdiden her ikinize başarılar ve mutluluklar dilerim.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Umarım bana da fırsatlar doğar. siz hangi gazete ve ajansta çalışıyorsunuz peki?

Profösör dedi ki...

Sevgili ayşa , ben şimdi serbest danışmahnlık yapıyorum. Gazetelere ve reklam ajanslarına.. Hürriyette 8 yıl reklam müdürlüğü yaptım. Kanal 7 ye projeler sundum. Kanal 8 ve samanyolunda yönetmenlik yaptım. Ulusal bir radyoda genel yönetmenlik yaptım. Malüm 53 doğumluyum. Öğrencilerim var. Bu arada bazı projeler üzerinde çalışıyoruz. Zaten zamanla da birbirimizi tanırız. Yeterki sen azimli ol. allah ummadığın yerden kapı açıyor.

Bloğunu takip edeceğim. sen de beni takip edersen onur duyarım.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Ne mutlu size o zaman, öğrencileriniz de oldukça şanslı olmalılar. :) Ayrıca teşekkür ederim tekrardan, bende blogunuza sık sık göz atıcam. :)