9 Mart 2011 Çarşamba

Reklam Yarışması, Kafa Karışması


'Çevre Dostu Doğalgaz' konulu 14. üniversitelerarası reklam yarışmasına katılıyoruz bu sene tekrardan. Yumurta kapıya sıkışmasını bekledik her zaman ki gibi ve şimdi tutuşmuş durumdayız. Haftaya cumanın son gün olduğu düşünülürse önümüzde az zaman, çok iş var. Umarım zamanında yapar ve göndeririz. Şimdilik bu kadar dertliyim, kederliyim ve de panik halindeyim.



12 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Takipteyim..

FFatiHH dedi ki...

Bak sana kendş çektiğim fotoğrafı göstereyim.Doğalgaz borularına yuva yapmış bir kuş olabilir.Çizebilirsin belki.Sıcak bir yuva.Güvenli vs.sonra yavrularını doyuran bir kuş.sadece bir fikir. :)

FFatiHH dedi ki...

Tık Tık

Linki vermeyi unuttum galiba :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Fikirler için çok sağol Fd'cim, görsel olarak fikrin çok güzel ama reklam filmide çekilceği için dediğini ancak animasyon kullanarak anlatabiliriz ona da pek vaktimiz yok. Biz fikir geliştirdik bakalım yarın çekicez.

Adsız dedi ki...

Biifi yollarsan ben de fikrimi anlatirim,ama tek sartla;yazarlarda ismim gececek :D
Melih Maldar melihmaldar@hotmail.com

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

melih çok sağol ama ne yazık ki yarışmaya katıldık ve sona erdi zaten. Ayrıca üniversite olarak katılınması gerekiyor. Bu arada yarı finale giremedik malesef.

Adsız dedi ki...

Tuh :( Baska yarisma oldugunda e posta atarsan, elimden geleni yaparim :D Siz universitece katilirsiniz ben de odul torenine gelirim artik napalim :D
Melih Maldar

ucikiseksenbes dedi ki...

Iletisim ogrencisi olsaydim bu firsati kacirmazdim:
http://www.rv.org.tr/events/egitimler/100

ucikiseksenbes dedi ki...

Baska yarisma yok mu yav :( Ben zaten katilamiyorum iletisim ogrencisi degilim diye :) Nasil bir zihniyettir anlamiyorum bu sanki iletisim ogrencisi olmasan kafan basmiyor :) Neyse yarisma oldu mu muhakkak haber verin :)
Bu arada ben Melih Maldar :)

ucikiseksenbes dedi ki...

Yok mu yarisma :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yarışma yok sınav var, sunum var. Ardından da staj var. :D yarışmaya vakit yok anlıyacağın.

ucikiseksenbes dedi ki...

:) kolay gelsin bakalim :) neyseki yurt disinda bolum ayirmiyorlar zaten bolum kavramlari yok seneye gidebilirsem bol bol yarismalarda olucam :)