16 Haziran 2012 Cumartesi

Elveda Çaylaklar Kampı


Mezuniyetin son demlerini yaşıyorum bu ara. Geriye ise mezuniyet balosu ve kep töreni kaldı. Canım okulum kep törenini öyle bir tarihe koymuş ki başvurduğum Çaylaklar Kampı'na kabul edilmeme rağmen tarihler çakıştığı için gidemiyorum. Başta bunu bilmeyerek epey bir sevinmiştim. İstanbul'daki büyük ajanslardan gelecek reklamcılardan on gün boyunca ücretsiz eğitim almak birçok reklamcı adayı gibi benim de hayalimdi. Hevesim kursağımda kaldı. Hoş bu aralar hep bir şeyler kursağımda kalıyor ya. 

Yarında mezuniyet gecesi var. Elbise, ayakkabı, çanta ve aksesuarlar alındı. Kavalyem zaten dünden hazır. Hakkımızda hayırlısı :)




2 kişi ahkam kesmiş:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

Güzel bir gelecek yeni mezunlar ile olsun dostum...

Sağlıcakla

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

günesinoğlu, çok teşekkürler. Dilenebilecek en iyi temennide bulundun :)