22 Ağustos 2012 Çarşamba

Ne Enteresan Sorular Bunlar Böyle!



Yeni takipçilerimden supercellma geçtiğimiz günlerde beni mimlenmiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum bu hediyesinden dolayı. İşte mim soruları ve cevaplarım.

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıldır ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılda ne yaparsınız?
İlk aklıma gelen blog yazılarımı derleyip kitap haline getirmek olurdu. Ardından sevdiklerimle yurt içi -yurtdışını gezmek, araba sürebilmeyi isterdim.

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?
En büyük fobilerimden biri köpek, ardından lunaparktaki kamikaze gibi büyük oyuncaklara binmek. Takıntılarım da zaman zaman oluyor tabii. Bazen fiziksel bazen de duygusal.

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
Olayın ilk anları olayın gerçekliğini idrakta zorlanır ardından sevdiklerim yok oldu diye üzülürdüm. 

Dünyayı dolaşmak isterseniz hangi ülkeden başlarsınız? Neden?
Öncelikli olarak ülkemden merak ettiğim yerleri gezerdim. Karadeniz yaylaları, Akdeniz taşevleri ve de Yavru Vatan Kıbrıs.

İtiraf edin prens/prensese dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
Kurbağa öpeceğime prenssiz kalırım daha iyi.

En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
Şuan hatırlamasam da büyük ihtimal yön hafızasızlığımdan dolayı bildiğim sokakta kaybolmam falandır.

Asla yanınızdan ayıramadığınız 3 şey?
Cüzdanım, telefonum ve şarj aletim

Hayatınızın kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını istersiniz?
Kitap olarak etkilendiklerimden Türkan'ı sayabilirim, Türkan Saylan olabilmeyi isterdim.

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve ilk sizi denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrenseydiniz. N'apardınız?
Geri getireceksen neden olmasın.

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
KPSS sorularını çalıp sokaklara dökmek belki o zaman ÖSYM istifa eder de yola gelirler.

Kendinizi kötü hissettiğinizde yaptığınız şeyler?
Uykuya sığınmak en sık yaptıklarımdan. İnternette boş boş dolanmak.

Ve de bu mimin sahipleri;
Tully, drifter, la reina ha muerto

Kolay gelsin.

1 kişi ahkam kesmiş:

Smart Learning Hub dedi ki...

Dünyayı dolaşmadan Türkiyeyi gezme fikrine saygı duyuyorum. Ülkemizde görülecek o kadar güzel yerler var ki...