22 Ocak 2014 Çarşamba

Bisquitte'de Mutlu Bir Gün


Geçtiğimiz haftasonu gene bir etkinlik gerçekleşerek, ben dahil olmak üzere birçok blog yazarına ev sahipliği yaptı. Etkinliği düzenleyen marka İzmir'de uzun zamandan beri bilinen ve tarz sahibi bir mekan olan Bisquitte Cafe & Bar. Aslında Bisquitte'le epey önceden bir tanışıklığım vardı. Kısa bir süre tasarımlarını ve SM yönetimini yapan reklam ajansında çalışmış, markanın sosyal medya takibini gerçekleştirmiştim. Ve Bisquitte'in mutfağı da ajansın birinci katında yer aldığından tüm lezzetlerin üretim sürecine birebir şahit olmuştum. Yemekler aşırı titizlikle hazırlanıyor, hijyen kurallarına fazlasıyla önem veriliyordu. Aşçısını dahi tanıdığım dönemde, yemeklerin lezzetinin işine olan aşkla doğru orantılı olduğunu o dönem bir kez daha gözlerimle görmüş oldum. O nedenle gönül rahatlığıyla ve bir tanıdığıma ziyarete gider gibi gittim Bisquitte'in Alsancak Kordon'da gerçekleşen etkinliğine.

Bisquitte mekan olarak biraz Fransız biraz İtalyan kafesi havasını taşıyor. Ama yiyecek ve içecek menüsü (ki o bile orjinaldir, gidenler bilir.) Türk mutfağının eşsiz lezzetlerinden de nasibini almış durumda. Adana kebap (Postmodern Adana) , patlıcan bonfile gibi birçok türk yemeğini Bisquitte yorumuyla bulabiliyorsunuz. Diğer yanda İtalyan aşıklarına birçok farklı çeşitteki pizzalar, ben et yemem diyen ve formuna dikkat edenlere ise birbirinden lezzetli ve farklı çeşitteki salatalar eşlik ediyor. Bir de aklıma kazınan Amigos var ki, anlamını İspanyolcadan alırken, adı gibi 'arkadaş' samimiyetinde ve tadında bir menü.

Ben yemek konusunda gurme olmasam da etkinlikte bulunan yemek blog yazarları arkadaşlarım ve ablalarım gibi yemeklerden ve hizmetten oldukça memnun kaldım. Hizmeti de belirtiyorum çünkü garsonlar sürekli gülüyorlar, o derece samimiler.

Şu ana kadar Bornova, Gaziemir Optimum ve Alsancak (Kordon) olmak üzere üç İzmir semtinde bulunan Bisquitte'in artık Bostanlı'da olduğunu da belirteyim. Henüz Bisquitte lezzetlerini tatmamış olanlara ise Bisquitte'i yakın zamanda tecrübe etmelerini öneririm. Şimdiden afiyet olsun.

Etkinlik fotoğraflarına bakmak için Facebook albümüme tık!


7 kişi ahkam kesmiş:

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

Bi İzmirli olarak benimde favori mekanımdır ;) Gözü kapalı gidip yemek yenir, limonatası içilir ve Mochasının tadına bakılır ;) Küçükpark'daki yerleri biraz küçük. Bu nedenle hep dolu oluyor ama Alsancak'daki yeri hem daha geniş hemde insanı evinde hissettiren sunum ve mekan dekorasyonuna sahip. Hele yola bakan yerde bulunan bisikletler çok hoş :))

Benim önereceklerim;
Limonatası, Amigos, Çıtır piliç salata, Izgara tavuklu salata, köri soslu salata, ton balıklı salata, köri soslu ızgara tavuk, rokfor soslu tavuk ;)

*Yazmaya niyetim varmış ;)

Unknown dedi ki...

Harika bir yazı olmuş canım.Tekrar görüşmek dileğiyle.
Sevgiler

LaceToys dedi ki...

Çok keyifli bir gündü.. En kısa sürede görüşmek üzere canım..:)) Sevgiler..

Unknown dedi ki...

hangi karaktere bürüneceğini şaşırmış ortaya karışık yapılmış göz yorucu bir mekan olan Bisquitte izmirde tutmasının nedeni rakip olmayışı işletme anlayışı para odaklı olduğundan dolayı adana kebap ve pizza nın bir arada olan kafe mi deriz rest mı orası sizlere kalmış olan yerlerden genel anlamda popiler olmasının nedeni her kesime açık karaktertistik olmayan bunun aksine doluluk oranı gayet iyi olan mekandır benim nezlimde,yerle bir ettim yorumumla Bisquitte'yi.

Unknown dedi ki...

Sıcak mekanda sizlerle tanışmak gerçekten çok güzel oldu.
Başka etkinlikler de görüşmek üzere..
Sevgilerimle

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com

Mommyslifetime dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.