22 Haziran 2015 Pazartesi

Evlilik Hazırlıkları: Aranan Düğün Fotoğrafçısı Bulundu


Geçtiğimiz hafta düğün için kuaför seçimimden sizlere bahsetmiştim. Düğün fotoğrafçısı konusunda ise arayışlarım sürüyordu. Yazının akabinde birçok fotoğrafçıyla görüştüm. Sağolsunlar hem blogtan hem de kendi arkadaş çevremden de bolca tavsiye aldım. Epey bir görüşmenin ardından, ön gördüğümüz bütçe dahilinde ve çalışmalarıyla içimize en çok sinen düğün fotoğrafçısını ise sonunda bulduk. Fotoğrafçı bir abimizin tavsiyesi üzerine Maywedding.net 'in kurucusu ve portfolyosu ile yer alan Mustafa Yüksel'de karar kıldık. Öncelikli olarak sitede daha önceki çalışmaları inceledik. Akabinden de sosyal medyadaki sayfalarındaki çalışma ve yorumlarına baktık. Websitesinde yer alan düğün fotoğrafları oldukça ikna edici oldu bizim açımızdan. Sıra ise yüzyüze görüşmeye gelmişti. Mustafa bey tüm dakikliği ile hemen aynı gün içerisinde bana randevu verdi. Daha sonra ise yanında getirdiği albümleri inceledim. Fotoğraflar hem çözünürlük hem de basım kalitesi olarak oldukça iyiydiler. Diğer yanda albüm kapağımızda yer alacak fotoğraftan yazı fontuna kadar kendi isteklerimize göre şekillendirilecek olması da diğer heyecan verici detaydı. Diğer teknik detaylardan bahsetmem gerekirse; bir panoramik albüm, iki aile albümü, 50x70 cm ebatlarında seçtiğimiz bir adet fotoğrafımızdan büyük boy görsel (şu duvara asılan türden), tüm fotoğrafların DVD içerisinde teslimi. Kafamızda düğün günü gerçekleşecek çekim planını da şekillendirdik. Kuaförden başlayacak çekimler dış çekimle devam edecek. Mustafa bey daha önce blogumu takip edecek kadar ince olduğundan az çok kafa yapımı çözmüş olacak ki uzlaşmamız hiç de zor olmadı. Hatta kendisinden o gün nişanlımla birlikte kaprisime katlanacağına dair söz bile aldım. Daha ne olsun.

Buradan düğün fotoğrafçısı tercihimizde beni (bizi) yönlendirmeye ve yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ediyorum. Diğer yanda benim gibi düğün fotoğrafçısı arayan çiftlere May Wedding Art'ı şimdiden tavsiye ediyorum. Sosyal medyadan da inceleyip, fikir sahibi olabilirsiniz. (May Wedding Art Facebook, May Wedding Art Instagram)

Zaten düğünden sonra tüm düğün fotoğrafı tecrübelerim burada yer alacak. En başta da dediğim gibi tecrübeyle sabit bir şey ne de olsa.

Görüşmek üzere. Mutlu kalın.


14 kişi ahkam kesmiş:

İnci Çelik dedi ki...

Umarım düğün günü de her şey gönlünüzce olur.

Duygu Göker dedi ki...

Şimdiden mutluluklar dilerim :) Sevgiler <3
http://duygugoker.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Haydi bakalımbekliyoruz merakla. Mutluluklar...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

her anı içinize sinsin bu güzel günlerin mutluluklar sizinle olsun canım sevgiler.

Ertuğrul Yıldırım dedi ki...

Hayırlı olsun..Mutluluklar dilerim..Darısı diğer gençlere ve kendini genç hisseden herkese..İyi dileklerimle..

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

brawa :D

Aslı'nın Dünyasıı dedi ki...

Şimdiden mutluluklar, dilediğiniz gibi olsun her şey (:

Unknown dedi ki...

Bu işi de çözmüş olmana sevindim. Allah içinize sindirsin.,
Sevgiler

nily21 dedi ki...

zor bir süreç kolay gelsin ve herşey gönlünüzce olsun :)

audrey dedi ki...

umarım her şey gönlünüzden geçtiği gibi ve çok iyi olur..

Adsız dedi ki...

her şey gönlünüzce olsun, mutluluklar :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Tüm yorum yazanların iyi dilekleri için çok ama çok teşekkürler. Umarım bir nebze yazdıklarımla size yardımcı olabilmişimdir. :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Merhaba Erkan, çevremde fotoğraf çekimi yaptıran bir çift bana Uğur Kaplan'ı önerdi. Kendisiyle de görüştüm ben ama başkasında karar kıldık. Uğur beyin çalışmaları ve iletişim bilgilerine http://pozitifstudyo.com/ dan ulaşabilirsin. Onun dışında tecrübe etmediğim ama önerebileceğim biri daha var. Düğün belgeseli sitesi www.weddingtr.com sitesinin fotoğrafçısı Selim bey. O da İzmir'de tanınan fotoğrafçılardan. Video çekimi yapıyorlar mı onu bilmiyorum ama. Arayıp öğrenmen de ayar var.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Merhaba Erkan, bu arada bu tavsiyeler İzmir içindi. İstanbul'da tanıdığım yok malesef ancak bu kişiler başka şehre de gidiyorlar çekim olduğunda. Sen gene bir öğren derim.