29 Aralık 2009 Salı

Amatörden İlk Kareler


2009'un son günlerinde üzerime çöken rehavet!  Dinlenmek bilmeyen fizibilitem ve ben gene iş başındayız.

Dün fotoğraf çekmek için Güzelbahçeye sahile gittik. Denizi, martıları, balıkçıları, sokak kedilerini çektik. Kediler o kadar tatlılar ki hemen bulmuşken ben de kareledim bir kaç kare.

Hava bir açık bir kapalı, bir dengesizdi. Arada yağmur yağıyor bardak boşalırcasına, apar topar sığınacak yer aradık tabii. Önce çay poğaça sonra gene bir yerde salep... Son olarak İnciraltı, "Turkuz"da Kumpir.



Ama gün sonunda güzel kareler yakaladık. Otobüste arka koltuk komple bizimdi ve epey bir geyik çevirdik. En son durağımız ise "Asansör" oldu. 13 katı teptikten sonra İzmir'e kuş bakışı bakıyorduk artık. Ayrıca asansöre giderken geçtiğimiz dar sokaklar ve cumbalı evlerde bir hayli ilgi çekiciydi. Hiç durur muyuz hemen onları da kareledik.




2 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

Fotograflar ğüzel.Ama Asansörden izmir panoraması fotoğrafını merak ettim.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

onu da ekledim =) kendimi geliştirdikçe daha iyilerini çekmek dileğiyle..