20 Aralık 2009 Pazar

Alışveriş Bir Nevi Terapidir

Alışverişle stres atıyorum iki gündür. Dün annemle beraber Kemeraltı'nı talan ettik. Kendime kazak, bot ve elbise aldım. Sözde sadece elbise alma niyetiyle çıkmıştık evden. Evdeki hesap çarşıya uyar mı hiç! Uymaz tabii.

Bugün de Cemremle İzmir Fuar'da açılan hediye fuarına gittik. Çok güzel uzun çoraplar aldık gerçekten hepsi çok tatlılar. Bir ben Uykusuz "Fırat"ın standından Fırat anahtarlığı aldım. Geçen gittiğimde poster ve mouse padini almıştım. Bir daha gidişte de Fırat' ın resminin üzerinde basılı olan kupalardan da alacağım kendime, kafama koydum. Kadınlaron geninde mi var acaba alışveriş yapınca rahatlamak, bilemiyorum. Tek bildiğim benim de alışveriş deyince tüm derdimi stressimi attığım.


2 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Geleceğin reklamcısı; ufuk görünüyor senin için. Ama gazeteci kimliğin ağır basabilir. Yazmaya devam pls..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

düşünceleriniz beni mutlu ettim, sizin gibi tecrübeli birinden bunu duymak gerçekten çok güzel :)