5 Aralık 2009 Cumartesi

Kadın Aklı Erkek Aklı



İki gündür kendimi flimlere verdim hastalıktan. Yat yat vakit geçmiyor çünkü. Dün "Kadın Aklı, Erkek Aklı" adlı filmi izledim mesela. Gerçekten de eğlenceli bir film. 


Filmin bir çok karesinde filmin esas kızı Andy'nin birçok yaptığı şeyi benimde yaptığımı farkettim. Esas oğlan olan Mike ise şüphesiz erkek kısmının ilişki açısından görüşünü başarılı bir şekilde temsil ediyor. Kadınların detaylara, sorgulamaya ve duygusallığa, az da olsa kariyer ve en önemlisi aşka önem veren, erkeklerin ise kadınlara göre daha vurduymaz, çok zeki kızlardan hoşlanmayan ve sportif kadınlardan çok mini etekli ve topuklu ayakkabılı kadınlara ayran budalası gibi bakan ve de çok fazla duygusal olmayan varlıklar oldukları ele alınıyor. İzlerken çok eğlendim, romantik-komedi film sevenlere tavsiye ediyorum.

3 kişi ahkam kesmiş:

Yelda Calimli dedi ki...

Cok guzel anlatmissiniz, kesin izleyecegim:)paylasim icin tesekkurler....

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederim yelda =)) bencede izlemelisin şiddetle tavsiye ederim ;))

Unknown dedi ki...

Çok sevdiğim bir film benimde (: çok güzel yorumlanmışsın (:

shelikestravelling.blogspot.com