24 Aralık 2009 Perşembe

Topuklu Giyip Yalpalayan Kadın Türü

Bugün metroda klasik sahnelerden birini yaşadım. Bir kız ve yanında da sevgilisi. Kızın ayağında yüksek topuklu ayakkabılar. Yürürken yalpalıyor bir yandan da yürürken düşmemek için erkek arkadaşına abanmış durumda. Amacı, kısa boyunu ayakkabılarının topuklularıyla kapatabilmek kuşkusuz. Erkek arkadaşınla n'apsın sesini çıkaramıyor ve var gücüyle destek oluyor sevgilisine. (takdir edilesi yaratık) 


Anlam veremiyorum ya bazen. Tamam kendine güvenin var giymişsin falan da daha ayakta duramıyorsun o nasıl olacak. Gülmemek için zor tutuyorum kendimi bu gibi durumlarda. Sonuç olarak; kadınlar günlük hayatta yürüyemeyecekleri yükseklikteki topukluları giymesinler yoksa gün gelecek alacağım ahanda yukarıdaki gibi çamaşır makinesine atıp imha edicem o sokakta on beş santim topukluyla yalpalayan kadın türünü.


6 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Mizahi bir yazı. Eskiden çamaşır makinesi m vardı. çay kenarında ninelerimiz tokmakla tokmaklardı çamaşırları. :(

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

eheheh yalpalayan kadın türüsü mü, delisin dostum (:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

deli meli :D teşhis doğru mu senden ondan haber ver ;)

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

teşhis sonuna kadar doğru (:
çamaşır makinesine göndermek de
süper fikir hehe (:

[ beLLe ] dedi ki...

hiç sorma ya!bisürü var bunlardan..
bu arada yayınladığın resimlerden iki tane kaydettim bilgisayarıma.izni alınmaksızın kullanılamaz dediğin için söylüyorum.izin verirsen belki bende paylaşabilirim.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tabi ki alabilirsin :)) hayrını gör ;)