2 Ekim 2010 Cumartesi

Hastayım Hasta, Canım İster Pasta



Mevsim değişikliği beni de fena halde vurdu. Burnum akıyor ve boğazlarım acıyor yani kısacası fenalardayım! Babamın 2 gün önce grip aşısı ol uyarısına "bir şey olmaz bana yeaa!" diyen bana kapak oldu bu hastalık. Başımı kaldıramaz oldum, ilaçlardan. Dün liseden arkadaşlarımla fink atarken yamuldum, itiraf ediyorum. Kendime geleyim uzun uzun yazmak niyetindeyim. Şimdilik hoşçakalın.





5 kişi ahkam kesmiş:

sophie'nin dünyası dedi ki...

amanın,blog dünyası toptan hasta.
hepinize geçmişler ola

hayalci dedi ki...

Bu sapıtık havalar hepimizi mahvetti valla.Geçmiş olsun canım :)

hemera-nyks dedi ki...

bendede var bi kırgınlık

geçmiş olsun..

nyks

FFatiHH dedi ki...

ben atlattım ama benim ki geçici değil.her sabah hasta her öğlen iyileşik her akşam iyiyim :) öyle işte.geçmiş olsun bu arada :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hepiniz çok sağolun, benim gibi hasta olan arkadaşlarıma da çok geçmiş olsun, umarım en yakın zamanda iyileşiriz. =)