19 Ekim 2010 Salı

Yazı Mazı, Post Most


200 kişi oldu hatta geçti bile blogum. Yazdıklarımın beğenilmesi ve izlenmesi gerçekten güzel bir duygu. Hele de bunu küfür etmeden, özel hayatımı ifşa ederek değil, kendi üslubumca içimden geldiğince ama edebince yaptığımdan daha da mutlu oluyorum. En önemlisi de yazdıklarıma sahip çıkıyorum. Anonim olmamak bu yazılar bana ait diyebilmek de ayrı bir keyif.

Size dünkü yağmurdan bahsedeyim. Dünya biz sivri akıllılar Çağla, Begüm,ben ve Melih kapalı hava da gidilebilecek en son yer alan Forum Bornova'ya gittik. Ne akla hizmet yaptık bilmiyorum. Oradan da Buca'ya Çağlaların evine. Çağla'nın kedisi Şaşkın'ı mıncırdık. Cinsiyeti erkek olan Şaşkın'ın hemcinslerine olan düşmanlığı Melih'ten köşe bucak kaçmasına neden oldu. Kedicik korkudan evin en ücra köşesinde uyuyup kalmış. Dört kişi zor bulduk kediyi.

Dün de "Ejderha Dövmeli Kız"ı okumaya başladım. Genelde her yazarın üslubu sarmadığından ilk sayfalardan sarmadı mı asla devamını getiremem okumanın ama bu kitaba bayıldım. Sonra da filmini izlemek niyetindeyim. Bir de "Ateşle Oynayan Kız" varmış bu kitabın devamı niteliğinde o da fena olmasa gerek.

Şimdilik gelişmeler bunlar, sonra görüşmek üzere. (hasta luego)


7 kişi ahkam kesmiş:

Unknown dedi ki...

200.izleyicin olarak,nice nice izleyiciler diliyorum..:)Yazıların içten ve samimi..Mutlu akşamlar..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bende 200. olduğun için tşkr ediyorum sayende bu süreç hızlandı. Hatta elime geçecek ilk mim de sana hediyem olacak 200. olmanın şerefine =))

Profösör dedi ki...

Çocukluğumuzla ateşle oynamayı pek severdik biz. Onun için annemiz kızardı bize. Özellikle kibrit kutularını saklardı bir yerlere..

FFatiHH dedi ki...

Okuduğuna pişman olmayacağın bir kitap o arkadaşım :) Başı sarmazz genelde ama ilerisi çok iyi emin ol.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yoo aksine başından sardı beni, son sayfalardayım =)

T. Ç. dedi ki...

kitap bitince de post isterük! :) ona göre başlayacağım ben de elimdekini bitince :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kitap çoktan bitti şimdi Ahmet Ümit'in "İstanbul hatırası"nı okuyorum. "Ejderha Dövmeli Kız"a gelince süper bir polisiye, okuduktan sonra İsveç yapımı filmini de izledim o da çok sürükleyiciydi. Mutlaka okumalısın bence =)