14 Nisan 2010 Çarşamba

Yapmayı Planlanan Sayısız Şey Top 10

İşte vize sonrası yapmayı planlanan sayısız şey top 10;

- En yakın zamanda Özkanlar'daki cumartesi pazarına gidilerek, pazar talan edilecek.
- Cümbür cemaat pikniğe gidilecek.
- Ders ekilip İnciraltı'na gidilecek ve güzel bir kahvaltı yapılacak.
- Lunaparka gidilip, dönme dolapa binilecek.
- Bandırmaya memlekete gidilecek.
- İzmir kitap fuarına mutlaka uğranacak.
- Flashforward hızla izlenerek, son bölüme yetişilecek.
- Yazlıkları çıkarılacak, kazaklar kaldırılacak.
- Bahar temizliği yapılacak, saçma sapan şeyler atılacak.
- En yakın zamanda fuardan kitap alınıp okunmaya başlanacak.



2 kişi ahkam kesmiş:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

bu liste bana tahtalıköy listesi adlı filmi hatırlattı,
j.nicholson&m.freeman oynuyordu mutlaka izlemelisin (:
izmir kitap fuarı ve f.forward konusunda sana tam destek (:

sağlıcakla dostum

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hmm tavsiyeni dikkate alıyorum dostum,en yakın zamanda izliycem,merak ettim çok çünkü =))