3 Nisan 2010 Cumartesi

Mim mim mim

Fund'cum beni mimlemiş ve kaçmış, yazmak lazım tabii ki. Konu ise böylesi daha güzel.

- Enteresan damak zevkim var örneğin, kekle beyaz peynir yemeyi seviyorum. Kulağa iğrenç geliyor biliyorum ama gene de seviyorum işte.
- Mor özellikle de lilaya bayılıyorum ama nedense lila hiç kıyafetim yok, aksesuar olarak mor renk daha çekici geliyor galiba.
- Dert dinleyip akıl vermeyi çok seviyorum. İlerideki mesleğim psikolog bile olabilirmiş.
- Daha önce iğrenç bulduğum şeyi çok sonradan beğenebiliyorum. Örneğin geçen gün öyle bir ugg gördüm ve alasım geldi.
- Saat kalkacağım saaten 10 dk önceye kuruyorum sonra sabah olunca da büyük bir zevk ile erteliyorum.

Şimdi sıra benim mimlediklerimde;



6 kişi ahkam kesmiş:

Mavi Kuş dedi ki...

http://www.dantelorgum.com/26/dantel/mim-nerdeysen-cik-disari/orgu-elisi.html
Ayşacım bundan haberin var mı? Benim milyon tane yazım çalınmış seninkinide gördüm daha çok vardır.Bir bilgin var mı ne tarz bir sitedir kim kopyalayıp yapıştırıyor?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

gördüm cnm :S ve şoka girdim ne alaka bide örgü ve dantel işleriyle benim mim yazılarımın anlam veremedim =(( önlemek için napmamız gerekiyor acaba

Mavi Kuş dedi ki...

rss okuyucu ile hit alan blogların çoğunun yazılarını çalıyormuş
organize olup birşeyler yapmalıyız diye düşünüyorum :S
Bak ben site ismine kadar değiştirdim 100 küsür kayıdımıda sildim :(
Çok rahatsızım bu durumdan

Adsız dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Mavi Kuş dedi ki...

sadece mim yazılarının olduğunu sanmıyorum :(
kilit bazı kelimeleri arattığında tüm blogunu orda bulucaksın aynı benim gibi :(
bu arada kumanda panelinde çıkabilmem için tekrar izlemeye alman gerekiyor beni
eski mavi kuş :)

kar dedi ki...

ay yeni gördüm bu mimi ama ben!

bugün başka bir mim yazmıştım. ilk fırsatta bunu cevaplayacağım.

öptüm çok :)