29 Nisan 2010 Perşembe

Evde Kalmanın da Ayrı Bir Güzelliği Var

Evde olmanın da ayrı güzelliği var.

Bugün evdeyim bakalım neler yapabilirim.

- Napoliten soslu spagetti yapılabilir..ve yanında favorim Cappy karışık meyve suyu.

- Televizyondaki tekrar dizileri izlemenin ayrı bir zevki var. Zaman boşluğundan izlemek daha da bir zevkli geliyor insana.

- Uykusuz alınıp okunabilir.

- Telefonda arkadaşlar aranıp geyik yapılabilir.

- İnternetten dizi izlenebilir.

- Blog arkadaşlarının blogları okunabilir.

- Nette oyun oynanabilir sevdiğim müzikler eşliğinde.

Şimdi yazılanları uygulama zamanı...  Sizin de daha parlak fikileriniz varsa değerlendirebilir, bilgilerinize.


3 kişi ahkam kesmiş:

sophie'nin dünyası dedi ki...

brownie yapılabilir,
çilek alıp yenebilir,
oje sürülebilir,
makyaj masası düzenlenebilir,
saça maşa yapılabilir,
internette geyik photoshop lar yapılabilir,
bilgisayardaki fotoğraflar düzenlenebilir,
daha önce duyulmamış edilmemiş bir film indirilip izlenebilir...
of boş kalmak bana yaramıyor,yapacak ne kadar gereksiz işim varmış ya...iş lazım bana iişşşş!

Adsız dedi ki...

Ayşe, ben daha lise3 e giden ama bir okakadar aklı karışık bir kızım.Uzun zamandır iletişim fakültesini düşünüyorum özellikle halkla ilişkiler ve reklamcılık . sence okumalıyım ? bana şu an en yakın sıcak meslek o geliyor sende iletişim mezunusun iş bulma olasılığı güzel mi yardımcı olursan çok sevinirim teşekkürleeer

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Merhaba, dürüst olmak gerekirse iş olanağı düşük. Şuan iş arıyorum ve aradığım gibi bir iş bulamadım mesela. O yüzden KPSS'ye mahkumum ya da yüksek lisans. Olumlu konuşmak isterdim ama malesef iş olanağı kıt ne yazık ki. Sektörde başka sektörlerden de alaylı çok olunca şansımız ne yazık ki daha da azalıyor.