1 Mayıs 2010 Cumartesi

Düş Peşimden Hot Leyla!


Bu aralar mail adresimin gereksiz posta kısmına bir yığın cinsel içerikli mesajlar geliyor. Hele ki forward denen olayın allah bin türlü cezasını versin.

Bir ara da bu maili bilmem kaç kişiye yollayın dilekleriniz kabul olsun, yok yollamayanın arabası yandı, anası babası öldü... Maillerimiz sizin yüzünüzden parayla sitelere yollanıyor haberiniz yok! Haydi tüm bu yalanlara inandın ve arkadaş listene yolladın, bari maillerini gönderilenler yerine gizliye ekle de insanların mailleri kabak gibi ortada elden ele dolaşmasın.


Geçen gün yeni mail adresim aldım, ismim ve soyadımdan oluşan. Cv için ciddi olsun, kaile alınayım falan diye. İki gün geçti bu sefer bu maille başladı cinsellik mesajları gelmeye. Bir de nasıl abuk subuk mailler. 'İzmirli çıtır banu seni bekliyor', 'yatak arkadaşı' bilmem ne...

Eski adresimi ezelden beri kullanılıyorum da yeni adresimi nereden bulup mail listenize eklediniz ki! 


7 kişi ahkam kesmiş:

Laura dedi ki...

hiç değişmiyor eski yeni, pisikopatlar her yerde. ben de anlam veremedim nereden bulduklarına. bir zaman sonra alıştım artık hepsini ful siliyorum. bana da en çok "kadınlar büyük sever" mesajı geliyor. kafayı yiyeceğim birgün!
Allah sabır versin hepimize o zaman...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen banada geldi "kadınlar büyük sever"!! hemde günde 2 kere falan yani, hayır madem mail adresimi eşeledin deşeledin buldun bari cinsiyetimide tespit et de erkeklere yollanması gereken mailleri bana yollama..

sophie'nin dünyası dedi ki...

ya aynı şey benim de canımı sıkıyor kaç gündür.aynen ben de mailime her baktığımda iki-üç tane gereksiz mail görüyorum.bugün "avuçla beni...bilmem kim snei bekliyor" yazıyordu.önce koptum,sonra silerek uzay boşluğuna yolladım ama artık gıcık olmaya başladım!

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynı msj bana da geldi ,öyle canım fantazide de sınır yok maşallah, öp beni ,elle beni, mıncır beni de bi sonraki versiyonlar diyim sana.. =))

Muharrem Salaş dedi ki...

yani ayşa hanım, yazılarınız tadından yenmiyor. hem imlanız, hem tarzınız, hem de grafiğiniz beni mest etti. siteni daha sık takip etmeye çalışacağım. tebrik ederim.
sex

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

benide yazımla tezat düşen blogunuz ve altta düştüğünüz link mest etti. Yorumunuz iyi güzelde o alttaki link ne kuzum =))

The Lizard Queen dedi ki...

ah ayni seyden ben aylardir mustaribim desem? bunlara ilaveten bana okey oynasak mi? falan gibi bir diger garip mailler de geliyor ne yazik ki