17 Mayıs 2010 Pazartesi

Psikopat Hareketler Bunlar

Muhtemelen sizinde başınıza gelmiştir. Kız arkadaşınız veya erkek arkadaşınızın (sevgili değil hee sadece cinsiyeti kız ve erkek olanlar ) sevgilisi, arkadaşınızın şifresinden onun Msn'ine girerek ve ya telefonundan mesajlar atarlar. Ya da Facebook'dan sanki arkadaşınızmış gibi sizle konuşarak ağzınızdan laf almaya çalışırlar. Bunun birçok sebebi olur birincisi sizin kendi sevgilisiyle aranızda olan ilişkiyi irdelemek (elbette ki kıskançlık ve güvensizlik), ikincisi sevgilisinin kendinden bir şey sakladığını düşünüp ters köşe sorularla olayın iç yüzünü ağzınızdan kaçırmanızı sağlamak, üçüncüsü ve en iğrenci size sarkmak için ağzınızdan laf almak.

Benim başıma ikincisi geldi bugün. Hem de çocuk o kadar profesyonelmiş ki ağzım açık kaldı. Msn'de yazı tipi, rengi, foto ve hitap cümlesine kadar arkadaşımmış gibi davrandı bana ve ben de yedim. Arkadaşım mesajla sonra söyledi olanları ama iş işten çoktan geçmişti tabii ki. Ağzımdan bişey kaçırmadım çünkü benim bildiğim ve onun bilmediği bir şey yoktu. Ama ne saçmalıktır çözemedim. Bir de arkadaşımın eski sevgilisi bunu yapan yani! Anla artık, sen bitmişsin , miladın dolmuş, eskisin işte. Kardeşim ne şakalar, oyunlar bu saaten sonra?


Bir de bunların dişi versiyonları olur. Bu hatun kişilikler cebren ve hileyle sevgililerinin Msn şifrelerini alarak Msn'lerine girerler ve Msn'inde terör estirirler. İşte bu güvensizliğin ana göstergesidir. Hatta bazıları Facebook gibi sosyal ağlarda listesinde kızları falan silerler özellikle de kendisinden güzel olanları ya da isimlerini bir kağıda not ederek daha sonra sevgiliyi kim olduğuna dair hesaba çekerler. Bu çaçaron kızlarla da papaz olmaya gelmez erkek kanka arkadaşınızla aranızı açabilmeleri an meselesidir.

Sonuç olarak kız yada erkek arkadaşınız bu durumda bocalar ve şifreleri kaptırmanın üzüntüsüyle yaşar.

En nihayetinde psikopat sevgiliyle uğraşmak çok ama çok zordur..


4 kişi ahkam kesmiş:

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Geçmiş olsun. Güven olmadan bi' ilişkiye ilişki demem ben, ne gerek var bunlara şimdi???

FFatiHH dedi ki...

Yani ben bişey demiyorum :) Ama şöyle söyleyim.Arkadaşım(erkek) eski kız arkadaşına benim telinden benmişim gibi mesaj attı.Benden teli istedi.(ben konuşuyodum onla arada) verdim ben de teli.Ama aklıma gelmedi böyle bişey yapacağı.Neyse işte.kızdım ona ama iş işten geçmişti.Benim ağzımdan kötü şeyler yazmıştı.Küstük baya bi süre.

Nunuş dedi ki...

ay benim başıma da geldi.. çaçaron kızlardan bi tanesiydi.. g*t oldu döndü sonra ne olcak başka.. ne bu merak ne bu.. ben erkek olsam öyle bişey yapıcak olsam neden kız arkadaşımın bileceği msnde bişey yapayım ki.. yeni msn alırım ona da söylemem.. sanki zor..

sophie'nin dünyası dedi ki...

oha resmen manyaklık bu ya...
bu şekilde,böyle paranoyalarla yaşamak çok zor değil midir?
yapmasınlar yaa...