31 Mart 2010 Çarşamba

İyi ki Doğdum, Gördün Mü 21 Oldum



Bugün 31 Mart yani benim doğum günüm.
Tam 21 oldum, evet tam 20 küsür.

Her ne kadar haftasonu erkenden dostlarımla kutlamış olsam da asıl bugün doğmuşum ben.
Bugün gene diğer günlerden daha şanslı hissettim kendimi yada arkadaşlarım ve dostlarım öyle hissettirdiler.
Şöyle bir düşünüyorum da geçen 21 senede az şey biriktirmemişim,
Okulda ve hayatımda her daim yanımda olan yegane dostlarım,
Blog alemine gireli beri beni yalnız bırakmayan blogger dostlarım,
Ayrıca her zaman yanımda olan, desteklerini hiç bir zaman benden esirgemeyen ve en önemlisi 21 sene kahrımı çekmiş ve hala da çekmeye devam eden ailemi söylemesem elbette olmaz.

Her biri iyi varlar ve iyi ki hayatımdalar.

Ve son olarak 21 yaşımın başarı, sevgi ve biraz da aşk getirmesini diliyorum. En önemlisi de iyi ki'lerimin keşke'lerimden çok daha fazla olduğu bir yıl olmasını istiyorum. 


Dilekler tutuldu, mumlar üflendi, pastalar kesildi ve yendi. Beklemelerdeyiz, haydi hayırlısı ola!






6 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

güzel dileklerini ben de paylaşıyorum.Amin demek düşmüş sadece :) İyiki doğmuşun. :)

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Aman Ayşa, yaşlanıyorum moduna girme de. İyi ki doğdun =)

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

canım dostum nice yıllara (:
yarınların sevdiklerin ile olsun
sağlıcakla (:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hepinize çok teşekkürler arkadaşlar =)) hep beraber nice yaşLara, nice bloglara inş =))

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

canım iyi ki doğdun yeni yılda süper bi aşk bul e mi:)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sağol fundcum , en güzel dileklerden birinde bulundun emin ol =)) amiiiin öyleyse =P