7 Mart 2010 Pazar

Boşlayanı, Boşlarlar


Kaç gündür post yazamıyorum. Huzursuz oluyorum iyice boşladım. İşin kötü tarafı blogta beni boşladı sanırsam. Yorum bile yazan olmaz oldu. "Sigorta Bilinci" zımpırtısı yarın sona eriyor artık.. (Yehuuu!) Haftasonu bile canla başla sabahtan akşama kadar onunda uğraştık. Sonuç olarak içimize sinen bir çalışma oldu. Bunun dışında son iki gündür Begüm'lerdeydim. Dün Çağla, Banu da bana eşlik ettiler sağ olsunlar. Bugünde yağmur yüzünden şemsiyesiz kendini sokağa atan safoloz insan grubu olarak iyice bir ıslandık. Özet olarak bunlar yaşandı, şimdicik bu kadar. Öpenzi.



2 kişi ahkam kesmiş:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

aaaa olur mu öyle şey (:
bak yeniden döndüm ben aranıza ,
yalnız bırakmam ayşa dostumu (:
hikaye kısa ve öz olmuş ıslanmak güzeldir dostum (:

sağlıcakla (:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ah be arkadaşım zaten sende olmasan halimiz duman. =)) aramıza dönmene sevindim bende senin takipçinim bilirsin (twitter'da bile =)) ıslanmak güzeldir hatta kirlenmek de olay olumlu bakmakta =)) seni tekrar gördüğüme sevindim.. baş baş..