10 Mart 2010 Çarşamba

Dünya Küçük Sorunsalı


Dünya ne kadar küçük, İzmir ise daha da. Bugün metroda liseden arkadaşımla karşılaştım. Geçtiğimiz haftada denk gelmiştik kendisiyle. Zaten Küçükpark'ta her seferinde tanıdık birileri denk geliyor. Şimdi Alsancak'ta ve Konak'ta da aynısı olmaya başladı.

Bandırma küçük her gittiğimde ve çarşıya çıktığımda (Bandırma deyişiyle aşağa indiğimizde) en az 4 kişiyi aradan çıkarıyorum. İzmir'e gelince değişir sanmıştım ama gene sonuç aynı. Görülen kişi sayısı dışında. Allah'tan gizli kapaklı işlerimiz yok da,yakalanmıyoruz. Dünya küçük kim demişse çok doğru demiş takdir ettim söyleyeni.





2 kişi ahkam kesmiş:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

hehe ben demiştim küçücük diye ehi (:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

lisedeyim, sömestr tatilinde emmioğlu yanına gidicem diye ailemden izin aldım ama emmioğlu ile olayın bokunu çıkartıp beraberce istanbula kaçtık. istanbulda kafamıza göre takılır memlekete döneriz diyorduk. istanbul'a adımımı attım. bakırköy muhitinde geziniyordum. memleket plakalı araç gördüm ve tekerleğini patlatıp havasını alalım biçiminde iğrenç espriyi yaptım. o araç yanımızda durdu ve içinden eniştem inerek ne işin var lan burda dedi.