26 Mart 2010 Cuma

Sen Benim Öteki Yarım

Ortaokuldan tanıdığım bir arkadaşım hatta dostum var ve hala da sık sık bir araya geldiğim.

Bildim bileli hiç erkek arkadaşı olmamıştı. O kadar sık eleyip sık dokuyordu ki!

Elmanın sapı, üzümün çöpü derken yeryüzünde kendi laik bulduğu kişiyi bulamamıştı.


Taa ki okulun düzenlediği Samsunda olan organizasyona kadar. Bu organizasyonda dünyanın bir çok yerinden gelen öğrencilerle Olympic Children Games adı altında organizasyonda bir araya geldiler. Ve o hiç kimseyi beğenmeyen ve elektirik alamayan arkadaşım. Orada Çek'li bir çocuğa ilk görüşte aşık olmuş hem de ne aşık! Çocukta aynı şekilde etkilenmiş.
Hatta öyle ki arkadaşım işte şimdiye dek beklediğim adam demiş kendi kendine. Sonra bana Facebook'tan fotoğrafını gösterdi çocuğun. Çocuğun fotoğrafı arkadaşımın erkek versiyonu sanki. Şaştım da kaldım. O kadar mı benzerler! Ayrıca konuştuklarında da arkadaşım çocukla ruh ikizi olduğunu farketmiş, farklı kültüre rağmen aynı bakış açısına sahiplermiş. Çocukla bayağı yakınlaşmışlar kısa zamanda büyük etki yani. Ve tez zamanda kavuşmak üzere ayrılmışlar. Ben de arkadaşımı ilk defa bu kadar heyecanlı gördüm. Umarım yakın zamanda görüşürler. Nitekim ikisi de farklı dil , din ve kültüre rağmen tabuları yıkmaya hazır gibi geldiler bana.

Demem o ki, karamsarlığa kapılmamak lazım her an ruh eşi çıkabilir insanın karşısına. Tee dünyanın öteki ucunda dahi olsa da.


0 kişi ahkam kesmiş: