1 Mart 2010 Pazartesi

Yazık Bize


Dün Facebook'ta bir kız eklemiş. Baştan kim olduğunu çıkaramadım ardından profiline baktım. Profilinde medeni vaziyetinde "evli" yazıyordu. Haliyle bende hiç oralı olmadım, "kim bu la" falan dedim kendi kendime. Daha sonra dank etti kafama, bu kız benim ilkokuldan arkadaşımdı. Sonra kıza mesaj attım, çıkardım seni ama çok değişmişsin falan dedim. Maksat durum kurtulsun. Ama gerçekten de bayağı değişmiş, yalan değil. Sonra profilinde medeni vaziyet yerinde yazan "evli"'yi sordum "evet,evlendim" dedi. Ben şoklardayım tabi.

Müjdat Gezen tiyatrosunda tiyatro oyunculuğu yapıyormuş, kocasında aynı tiyatrodanmış. Üniversite okumamış anladığım kadarıyla. Kocaya mı kaçmış, napmış onu bilemiyorum. Vay be dedim akranlar evlenmiş, yarın öbür günde bebe doğurur kesin. Biz hala yerimizde sayıyoruz yazık bize yahu!




0 kişi ahkam kesmiş: