31 Aralık 2010 Cuma

Mutlu Mutlu Yıllara


Herkese mutlu mutlu yıllar ve bu yeni yılda tüm istek ve beklentileriniz gerçekleşmesinin diliyorum. İşte 2011 dileklerim,

* Bu seneyi de okulu başarılı bir şekilde tamamlayayım ve açıköğretim önlisans diplomamı alabileyim.
* Ailemle beraber mutlu olayım.
* Sevdiklerim hep yanımda olsunlar, tabi bende onların.
* Aşk olmazsa olmaz tabi, hayal kırıklarına bu sene hayatımda yer vermemeyi diliyorum.
* Daha fazla kitap okumayı, film izlemeyi, gezmekte hiç fena olmaz.
* Blog için yeni ilhamlar yeni izleyici kitlesi olsun.
* İyi bir yerde staj yapayım.
* 4 tane piyango biletimden amorti dışında daha yüksek beklentilerim var. ;)
* Ve son dileğim ise, sağlıklı bir sene geçirmek istiyorum.


3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

yılbaşı ile noel i birbirine karıştırmışsın sanırım.Noel, her yıl 25 Aralık tarihinde İsa'nın doğumunun kutlanıldığı Hıristiyan bayramıdır.Yılbaşı farklı bişey.Bayramın mübarek olsun demekle hemen hemen aynı şey :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hayır karıştırmadım sadece görsel hoşuma gittiği için onu kullandım. Yazımda noel yazısı geçmiyor dikkat ettiysen ;)

FFatiHH dedi ki...

Noel geçseydi zaten noeli kutluyo derdim.Görsel ile yazdıkların uyuşmadığı için ben karıştırmış olabileceğini söyledim. :) İstediklerin olur inşallah.2012 de kıyamet kopacaksa elimizde bi bu yıl kaldı demektir :)