29 Aralık 2010 Çarşamba

Ne Ummuşum, Ne Bulmuşum


Geçen yıl yazdığım yeni yıl dileklerime bir baktım da tek bir dilek dışında hepsinin gerçekleştiğini gördüm. Neymiş bunlar;

* Prenses prensiyle tez zamanda barışsın: Bu dilek canım dostum Begüm ve erkek arkadaşı Halil'e ithaf edilmiş bir dilekti. Geçen sene aralarında geçen dargınlık nedeniyle yazmıştım sonuç olarak hala birlikteler çokta mutlular. Allah bozmasın diyor, nice beraber nice yıllara diyorum.

* Arzu'm hep gülsün depresyonlar ondan uzak olsun: Tüm samimiyetimle dilediğim bu dileği o zamanlar çok değer verdiğim biri için dilemiştim. Ne kadar bu dileği hakketti bilmiyorum ama bizim dostluğumu hakketmediğini gayet iyi biliyorum.

* Çağla kuzum da içindeki Polyannayı hiç öldürmesin: Çağla ve Polyannalığı tam gaz devam etmekte tabi son zamanlarda buna katkısı olan birileri daha var. 

* Ben de mutlu olayım, aşkı bulayım, en önemlisi ailemle ve dostlarımla hep beraber sonsuz mutluluklar bizimle olsun.. Aşk konusunda hala yüzüm gülmüş olmasa da bu yıl ailem ve dostlarımla oldukça mutlu bir yıl geçirdim diyebilirim darısı önümüzdeki senelere de.

* Piyango da en azından bu sene amorti çıksın.. Düşük beklentilerden oluşan bu dileğin en azından bu kısmı gerçek oldu ve amorti çıktı.

Geçen seneki beklentilerim yıl içersinde böyle karşılık bulmuş, bu seneki dileklerim daha sonraki postta. Beni bekleyin anacım...




1 kişi ahkam kesmiş:

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel dilekler dilemişsin geride bırakacağımız yıl için.Umarım bu yılki iyi dileklerinin hepsi gerçekleşir.Şimdiden iyi yıllar:)