30 Aralık 2009 Çarşamba

Ve Yeni Yol Artık Kapıdadır


2010'un gelişini sallamamazlık edemezdim malum.

Yeni bir yıl yepyeni umutlar, hem de taptaze. 2009 artık tarihin sayfalarına gömüldü gömülecek. Her yeni yıl olan şeyleri bizde yaptık elbette ki.


Noel ağacı alındı, jan janlı ,afilli, ışıltılı, parıltılı süsleriyle baş köşede yerini aldı. (tabi plastikten ayrıca süs için ağaçlara kıyanları da kınıyorum) Kırmızı don inanışı bu yılbaşındada sürdü arkadaşlara da hediye edilerek onlarında 2010 don'anması temenni edildi. Çoğumuz yılbaşını evinde kutluyacak bu yılbaşı, öğrenci cebini kriz yaktı ve kül etti.

Milli piyangosuz yılbaşı beklenir mi hiç. "Çeyrek olsun benim olsun, içime umutlar doğsun" diyerek aldım biletimi ben de. Annem televizyonda falcının söylediği "7,0,9,6" rakamlarının kendi biletinden olduğunu görünce kendi kaptırdı, yarının trilyoneri modunda geziyor ortalıkta. Ayrıca ilkokuldan beri süregelen çekiliş geleneği de sürdürdük bu sene. Ayrıca Lösev açısından yararlı bir iş de yapmış olduk, ee daha ne olsun. Bana okuldan Merve diye bir arkadaş hediye alıcak bense Bala adında cinsiyetini çözemediğim bir arkadaşa hediye aldım. Yarın hediyeler alınıp, verilecek. Bakalım ne çıkacak. Yarın ki planda evdeyiz ya, hindi alır mıyız bilmem ama sofranın güzel olacağı malum. Gelsin çerezler, cipsler, kolalar, meyve suları. Abur cubur ve içecekte limit olmayan müthiş bir gece. Yarın da bütün gazeteler tombala verir alsak mı ne!


Evet gelelim 2010 için dileklerime,
* Prenses prensiyle tez zamanda barışsın,
* Arzu'm hep gülsün depresyonlar ondan uzak olsun,
* Çağla kuzum da içindeki Polyannayı hiç öldürmesin, çünkü önümüzdeki yıl ona çok ihtiyacımız olacak..
* Ben de mutlu olayım, aşkı bulayım, en önemlisi ailemle ve dostlarımla hep beraber sonsuz mutluluklar bizimle olsun..
* Piyango da en azından bu sene amorti çıksın..

**Herkese sağlıklı mutlu huzurlu yıllar diliyorum..*¨*•♫♪ ♥

Ve bu yılın son şarkısı olarak ;


"Bu sene iyi geçmedi söylemem lazım
Kader beni seçmedi ama görmemem lazım
Belki birden bire yeniden başlamam gerek
Eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek

Yeni bir aşk yeni bir iş
Yine gülecek bir neden lazım
Yeni bir haber yeni bir kader
Bunlar için bana şans lazım

Yeni bir duruş yeni dokunuş
Tek tek keşfetmem lazım
Yeni bir hayat gerisi bayat
Kendime yeni bir ben lazım

Günler güzel geçmedi unutmam lazım
Asıp yüzümü kalmışım azcık kırtmam lazım
Hep içime atmışım anlatmam gerek
Hepsini bir kazana atıp toptan kaynatmam gerek"


2 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Bu gelen miladi yeni yıl.. Rumi yılbaşı ne zaman? Hicri yıl, ya da çin takvimini bilenimiz var mı acaba. Merak ettim doğrusu.

Mrs Baros dedi ki...

iyi seneler olsun(: