1 Ocak 2010 Cuma

Bir Şeyler Yapmak Lazım



2010'un ilk gününde yani koca bir yılı tamamen geride bırakmışken artık harekete geçmek gerektiğini düşünüyorum.

Ertelenen şeyler yavaş yavaş gerçekmeli,
Peki nedir bunlar;


1- Kendimi toparlayıp derslere artık yavaş yavaş adapte olmanın zamanı geldi de geçiyor Yapılacak ödevler, yazılacak raporlar, sunumlar ve temize geçirilmesi gerekn ders notları halledilmeli bir an önce.

2- İzlenmesi gereken güzel filmler, okunması gerekenler kitaplar artık yavaş yavaş listenmeli ve okunmaya başlanmalı.

3- Uzun zamandır özlenen dostlar aranmalı, hasret giderilmeli.

4- 15 tatil için para biriktirmeli, İstanbul bizi bekler.

5- Son olarak blogla ilgilenilmeli ve ihmal edilmemeli.






3 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

2009' u yaşadık geçti gitti. Bizijm pozitiflerimiz nelerdi. Negatiflerimuiz neler olmuş. bunn bir muhasebesi yeapılmalı ilk önce. Sonra da 2010'da bizi bekleyen pozitif değerler neler; negatif değerler neler olabilir öngörüsünü oürtaya koymak gerekmir. Ve b.izi üzecek negatif değerleri pozitife çevirmenin yollarını bulmak gerek.

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Yeni yılın mutluluk getirmesi dileklerimle ile biten bi sürü mail ve mesaj aldım. Hiçbirine cevap vermedim. Neden bilmiyorum. O an cevap vermek istemedim.

Liste dedin ya bitmemiş o kadar listem var ki.. zamanı ayarlayamıyorum. Özellikle ilgilenmem gerekn bi sevgilim olunca hiç ilgilenemiyorum. :) bazen zamanı ayarlayamadığıma da seviniyorum. O hayatımda var diye.

Neyse gevezeliğim tuttu yine. İyi seneler. =)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yeni yıla girerken hatta girmişken ilginebileceğin birilerinin hayatında olması güzel bence =) buna şükretmeLisin =)) gevezeliğinin tutmasına gelince uzun zaman hasret kalmışım yorumların, sen yaz hep ben hiç sıkılmam =)son olarak sanada iyi seneler