4 Ocak 2010 Pazartesi

Kanal(i)zasyon

Bugün Begüm'le oturup Okan Bayülgen'in Kanal(i)zasyon filmini izledik. Film günümüz televizyon programlarını yerden yere vurmakla kalmamış ve reyting uğruna kanalların ne kadar dibe vurabileceklerini de iyi bir şekilde ele almış.

"Kim 500 milyar ister" i ; "Kim 500 tokat ister?"
"Yemekteyiz"i : "Tuvalleteyiz"
"Var Mısın Yok Musun" formatına "Evlen Benimle" yide katarak "Boş Musun Dolu Musun?"

Çeşitli yetenek programlarından esinlerek "Hayvanım Olur Musun?" gibi birçok program formatlarına çevirerek televizyon programlarını oldukça başarılı bir şekilde tiye almış. Eğlenceli bir film mutlaka izleyin!

Televizyon programlarına bir de Okan Beyülgen'in gözünden bakmayı deneyin bir de. 




6 kişi ahkam kesmiş:

Yiğit dedi ki...

izledim ve Okan Bayülgen'i daha bi sevmeye başladım:))) Ama gerçekten bahsettiği yarışmalar tek tek yapılsa izlenme rekorları kırarmış. Adam haklı:))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

geçen sene fox tvde vardı okanın filminde yaptığı tarzda yarışma ismini unuttum ama 4 kadın 4 erkek yemek yiyordu sonrada birbirlerini uygun eşi seçiyolardı. (yemekteyiz + dest-i izdivaç =D) Programda birde ilişki uzmanı kadın vardı, kafa yoruyordu , kim kime yakışır falan diye.. Bayağı abuk subuk birşeydi =))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

programın adı da "Tadında Aşk Var"mış bu arada =))

Yiğit dedi ki...

Hayret nasıl denk gelmedim:)))

SirEvo dedi ki...

İşitme engelliler için Türkçe altyazı hazırlama aktivitesi kapsamında 5 dakikalık bir yerin altyazısına destek verdim ben de. İzlediğim kadarıyla Okan Bayülgen dışındakiler iyiydi. Ama Okan mümkünse bu işi yapmasın ya :)
Ama zevkler ve renkler tartışılamaz. O yüzden, herkesin zevkine saygımız sonsuz. :P
Yazı için de teşekkürler.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederim, görevimiz efenimm =)